Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM oktober 2014 -

Varför blev du utsparkad? :( trodde man fick hänga hur man ville i forumen, oavsett bimtråd...

Missyk skrev 2014-09-04 09:37:58 följande:

Såg att jag missade fylla i de :) blir aldrig riktigt som man har tänkt sig med mobilen och familjeliv ;) haha!

Har precis fått mens och blivit utsparkad från september tråden :) Bim är 2 Oktober!

• SecretlyMe

I tråden BIM september 2014 är ingen utslängd iallafall, där fortsätter vi t.o.m på en ny bimlista. Jag hoppas du känner dig bättre behandlad i denna tråd, men vill inte minnas att någon i "vår" tråd kastat ut dig.. Lycka till denna gång :)

• SecretlyMe

Det är inte viktigt att få nåt namn på en tråd. Jag blev fundersam då du nämner en "septembertråd" och jag vill inte bli smutskastad får nåt jag inte gjort. För den delen sa jag allt i välmening och är inte ute efter bråk överhuvudtaget, jag tycker det är fel att du blivit behandlad på det viset i ett forum.

Missyk skrev 2014-09-14 10:40:14 följande:

Secretlyme och nile90, jag har aldrig sagt att det skulle vara den tråden ni nämner ovan? Är det viktigt för er att få ett namn på tråden kan jag leta upp den så ni får läsa vad som skrivs. Att man BLIR bortplockad om man får mens.

Ellen bra där man får tänka positivt!:) fler chanser till plusset!

Camifrank, jag väntar på Äl eller är mitt i den, olika appar säger olika och jag känner tyvärr inget av den :( aldrig gjort. Testar dock med stickor för andra gången denna månaden (hann med ett test förra grav) . Då gav de aldrig något utslag! Igår testade jag första vid 10:00 då var det ett svagt streck på ältest, men kl 23 var det helt blankt. Blir galen :)

Muffin, välkommen :) jasså du lider också av de där testa-för-tidigt-och-jättemkt-symtomet ;)

Svar på tråden BIM oktober 2014 -