Min kille lämnar mig pga graviditet
Tillägg till mitt inlägg för en stund sedan-råkade bli anonym! Till män som säger att de "tvingas bli pappa" vill jag säga "BLEV DU VÅLDTAGEN?"
Tillägg till mitt inlägg för en stund sedan-råkade bli anonym! Till män som säger att de "tvingas bli pappa" vill jag säga "BLEV DU VÅLDTAGEN?"
varför är du ihop med ett barn som inte kan ansvar?,hitta en riktig man istället o gör dig av med jätte bebisen
Jag vet inte om jag kommer kunna göra så emot honom. Han har varit tydlig med att han inte vill ha någon med mig eller barnet att göra. Nog för att det kanske är helt fel av mig att behålla barnet mot hans vilja, men tvinga honom betala underhåll känns fel det också :-/
"Gjorde dig gravid" HA HA HA lägg av, e du verkligen över 20 år???
Ja faktiskt får du skylla dig själv, du har gjort dina val, det e ingen här som säger att abort INTE var/är jobbigt men ändock ditt eget val o de finns hur mycke skydd som helst o använda sig av idag så det e bara en dålig ursäkt o eftersom ni VAR överens från början kan man inte bara ändra sig, tvinga honom inte bli fader om han ej vill!! Det e en jävla skillnad på o ha ett ansvar i 18 år eller göra en abort, de tar inte 18 år o komma över!!