Läs vad som står och inget annat skrev 2014-09-04 22:32:30 följande:
Fjuttiga? Vet du hur mycke de blir på 18 år? kanske ska jag kräva/tvinga dig på detsamma,?
Förlåt men du lever verkligen i de blå.. Något annat bakom? Berätta gärna :-P En kille kommer mycket sällan lindrigt undan i sådana fall som detta, men dröm du vidare...lägg skuld på killen du.. men Barn är ett GEMENSAMT BESLUT och inget som vederbörande ska bestämma själv, man är TVÅ..kanske ska ..... dubbelmoral så de stänker om det
Du förstår mycket väl ad jag menar. ts nu är du bara löjlig...Läs vad jag skrev och vrid inte på orden så går de lättare..jag delgav bara min åsikt även om den ogillades men tänk åtminstone på konsekvenserna.. Ha de gött
Jag mår illa när jag läser dina inlägg i den här tråden. Har läst dina inlägg förut och tyckt de varit förnuftiga, men nu känns det som om du inte alls vet vad du pratar om. Du använder dig dessutom av härskartekniker när du sätter en glad gubbe efter det du skriver. Det känns inte som om du ser objektivt på detta, utan det ligger något annat bakom. För som sagt, aldrig sett så korkade inlägg ifrån dig förut, eller så har du smuttat lite väl mkt på BiB:en i köket.