Min kille lämnar mig pga graviditet
Om ts då behåller barnet kommer hon att sitta och reta sig på att hans önskade barn får allt och lite till, när hennes inte får ett skit mer än det lagstadgade underhållet.
Jag kommer acceptera från dag 1 att han inte vill ha någon kontakt. Varför skulle jag ringa honom ca 10 år senare och vilja dela på ridkostnaderna?
Ditt inlägg säger mer om dig än vad det gör om mig...
Har vi bestämt att vi inte ska ha kontakt så kommer vi inte att ha det helt plötsligt när barnet börjar skolan. Sen kommer det såklart att vara tufft! Han kanske ändrar sig och vill ha kontakt, vilket hade varit toppen. Men jag kommer inte att trakassera honom, ringa eller något om det är vad vi kommit överens om. En iphone kan väl jag köpa likaväl som pappan?
Sen förstår jag att man gör ALLT för sina barn.
Precis, kanske jag bör säga samma till honom?!
Jag hade aldrig utsatt mig för risken att bli påtvingad något i 18 år....
Det här är fan pinsamt! Att vuxna människor sitter och mår bra av att trycka ner en redan sårbar person på detta sättet.
När jag var yngre, är förresten lika gammal som du är TS, så var jag aktiv på flera ungdomsforum där åldrarna var allt från 9-18 år. Visst var där skitsnack, men inte ens i närheten av den hög med skit som finns här på FL.
Kram och lycka till TS! Vill du behålla barnet så ska du göra det. Och självklart ska du ha ett underhållsbidrag varje månad, dessa pengar ska gå till barnet. Barnet har full rätt till detta.
Mitt ex gjorde som ditt.
"Gör abort och sök hjälp, annars lämnar jag dig" över sms dessutom.Vi sågs inte efter det.
Då hade vi haft oskyddat i ett halvår, han var en kanonbra bonuspappa och pratade ofta om hur fantastiskt det skulle bli med gemensamma barn.
Nu tycker jag att han kan bli överkörd av ett tåg.
Knäppa människor det finns. Jag tycker du bara ska sluta läsa vad en del skriver i den här tråden. Vem skaffar ett barn som ett hämndmotiv som någon påstod? Ingen vill väl ta ansvar i minst 18 år för att hämnas på någon annan? Snacka om att kasta bort sitt eget liv om man inte ens själv vill ha barnet.
Kram
Oj, blev anonym i de två inläggen här ovanför