Inlägg från: Anonym (Stackars kille...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stackars kille...)

Min kille lämnar mig pga graviditet

Anonym (Pepp) skrev 2014-09-04 15:33:36 följande:
    Om han kör dig på porten så omedelbart älskar han dig nog inte. Visst, han vill inte ha barn, men varför annars inte låta dig få några månader på dig att hitta nytt boende?
    Jag skulle helt ha reagerat lika som han nu.

Han vill ju inte ha barn! de har skyddat sig men nu överväger TS på riktigt att faktist förstöra 18 år av hans liv bara för att hon inte pallar låta bli att älta och gräva ner sig i en abort som tar vadå...två timmar?!

En människa som det skulle jag inte vilja ha i närheten av mig. Jag är mot våld, men när TS sitter ocj jämrarsig över sin tvåtimmars abort, så skulle jag vara hemskt frestad att slänga makaroner eller något på henne och skika "Mne mitt LIV då?"

Det är bättre för båda två att TS flyttar ut.

Sen borde TS verkligen inte tvinga honom att bli pappa när de var överens om att de inte skulle ha barn. Det var ju därför de skyddade sig! 
  • Anonym (Stackars kille...)
    Anonym (ledsen) skrev 2014-09-04 16:54:00 följande:
    Men det är inte horribelt att du lägger allt på mig?

Jag skall skylla mig själv men det ska inte han?

Ge upp nu.
    Nej det är inte horribelt att lägga det på dig. Det har ju varit dina val. Han har inte haft något val annat änatt skydda sig. 

Du gjorde abort fösrta gångerna = ditt val. Mycket jobbigt val helt klart. men ditt val.
    Du valde att älta aborterna = ditt val. Jo, man kan kontrollera sina tankar. 
    Du försöker få det att se ut som om du varit tvungen, för att han krävde det = ditt val.

Hela tiden var det ditt val. 

Fast du verkar ha väldigt lätt att bli gravid. Där är det faktiskt synd om dig. 
Svar på tråden Min kille lämnar mig pga graviditet