Inlägg från: Anonym (Hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm)

Min kille lämnar mig pga graviditet

Du följer hjärtat såklart, gör du en abort mot din vilja så kommer det sätta ärr hela ditt liv. Eran relation lär inte bli bättre om du ex gör en abort. Du kommer vara ledsen & bitter på honom pga den ev aborten.

Så mitt råd är att du lämnar honom och gör det bästa för dig & ditt kommande barn. Stort grattis

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (ll) skrev 2014-09-04 09:07:43 följande:

Varför kasta skit på killen?? De har varit överrens om att inte få barn ihop. Han vill inte barn barn, inte med ts eller inte öht. Han har vidtagit skydd.

Ts du ska gör det som känns bäst för dig. Bestämmer du dig för att behålla så räkna med att bli förälder på egen hand, det enda du kan räkna med är 1273 kr i månaden.

Kanske vill ha ta ansvar som förälder, men räkna inte med det. Och vill han ta ansvar som förälder men inte vara tillsammans med dig, så måste du kunna ta det.

Ligger inte den lägsta fp på ca 2000-3000kr i månaden inkl barnbidraget på 1050?

Ja har för mig att man får ca 3000-4000kr högst om man inte har någon SGI osv.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (ll) skrev 2014-09-04 09:20:00 följande:

Ja men nu syftade jag på det enda hon kan räkna med från honom.. Vilket är underhåll på 1273 i månaden.

Jaha ok då är ja med :)
  • Anonym (Hmmm)

Läste någonstans ang att piller & P-sprutor inte fungerade.

Jag var också skeptisk till kopparspiral, då jag är känslig för hormoner.

Fördelarna är att du slipper ha koll på piller. Nackdelarna är 3 dagar längre mens och mer mensvärk, men jag tycker det är värt det, då inget annat passar. Jag har heller inte haft några mellan blödningar.

Så den dagen du funderar på preventiv medel så tycker jag du borde testa kopparspiral.

• Anonym (Hmmm)

Skönt att du får hjälp av din pappa & hans fru.

Vet inte vad du har för en tfn men har du en android tfn så finns det appar man kan ladda ned som spelar in röstsamtal. Kan vara värt och ha en sån, sms/mail/fb är oftast inte tillräckligt med bevis för polisen tyvärr, för att det kan vara någon som har hackat sig in på ens konto eller tfn. (Vet av egen erfarenhet men en helt annan historia). Men spara sånt ändå, kan vara bra och ha för ev bruk om det behövs.

Jag önskar dig och alla dina barn all lycka i framtiden. Rå om dig själv och den personen som inte är frisk, det är ditt ex. Låt dig inte falla tillbaka till honom, du/ni är värd så mycket bättre. <3

Svar på tråden Min kille lämnar mig pga graviditet