Bf Maj 2015
När man ska ansöka om föräldrapenning, hur redovisar man vad man tjänat då? Via lönespec eller? Jag har inte mina sparade och har haft 3 olika jobb de senaste året :O
När man ska ansöka om föräldrapenning, hur redovisar man vad man tjänat då? Via lönespec eller? Jag har inte mina sparade och har haft 3 olika jobb de senaste året :O
Men hur ser jag det i ett arbetsgivarintyg? Där står väl inte vad man tjänat? Alltså man har ju varit sjuk vissa månader och haft obetald semester och så.
Jag har också rätt stor mage nu i vecka 12, men det är ju inte bebismage på mig iaf för när jag ligger på rygg och drar in magen så försvinner den. Men jag är riktigt svullen ;) Jag tänkte att svullnaden kanske lägger sig och den riktiga magen kommer senare?
Kub idag!! Wiiiiie!! Allt såg toppen ut och vi fick låg risk för kromosomfel.. :) blev flyttad från 3:e maj till 2:a maj.. (Känns rätt onödigt men ändå..) fy fan vad jag är lycklig nu!! Äntligen äntligen äntligen kan jag glädjas åt ärtan därinne!! :D
Var på vul idag. 12+1 för att kolla att bebis fortfarande levde efter största missfallsrisken. Haft två ma sen januari i år.
Vi fick se hjärtat slå o en bebis som mådde hur bra som helst o spelade fotboll o gjorde kullerbyttor. Helt magiskt!! Aldrig varit så lättad. Tårar av glädje :) det var verkligen fantastiskt att se mer än en liten böna. Utan nåt som se ut som ett litet barn.
Han sa att jag var i v 12 och en halv nånting. Så stämmer ganska bra med första vul. Nånstans mellan 12-13. Tänker nog samma BF till RUL nån gång o dec.
Här är min bild på ärtan.. <3

försökte lista ut det med en kompis idag och på hennes bilder stod 8,5 cm när hon v i vecka 17..
måste va nåt annat..
Haha jaha, då var det nog bara en slump att min bebis faktiskt var just 11 cm
Jag var mycket längre gången än vi trodde från början så är i vecka 16 nu hehe. Det gick fort! (15+1) trodde för bara två dagar sen att jag var i vecka 13 :)