• Bullen11

Bf Maj 2015

Bebben84 skrev 2014-09-13 13:38:38 följande:

Jag känner mig väldigt yr och åksjuk så fort jag åker bil. Lätt illamående också men inget som inte går att hantera. Tycker kvällsmagen är det jobbigaste just nu. Den spänner och gör ont. Ska äta middag hos svärföräldrarna ikväll så det blir att sätta på sig den pösigaste tröjan man har :).

Hur mår du? Hur mår ni andra? Hur mår du kära granne Bullen? :)

Jo tack grannen mår bra! :) Gick på stan igår med några kompisar och sedan åt vi på restaurang, oh herregud så uppsvälld magen blev!! Och sååå trött i kroppen, idag måste jag nog vila... hur mår du? Trivs du bra i dina mammatajts? :) *lite avis, får nog plocka fram mina gamla snart*
  • Bullen11
    wassan skrev 2014-09-13 17:05:11 följande:

Det gick snabbt missfall på G snälla gud hjälp mig ;( hur skall jag klara av detta?

mina tårar sprutar åt alla möjliga håll ;( 

skall inte förstöra för gruppen men jag önskar er andra all lycka verkligen från botten av mitt hjärta<3 jag kommer följa er 

kram 

Åh nej!!! Fy så orättvist!! :( :( stor kram till dig!
  • Bullen11

Åh slarvigt... glömde namnet, det var jag som skrev det långa inlägget alldeles nyss ;)

• Bullen11

Har haft rejäl mensvärk här nu på eftermiddagen som sitter i, blev plötsligt lite orolig :/

Men å andra sidan har jag varit igång hela helgen, burit grejer och fixat... nu ska jag försöka lyssna på kroppen och ta det lugnt!! Så gott det går i alla fall :)

Hittade gamla magbilder när jag var gravid med sonen, den första från v.12 och den andra från v.15 - misstänker att det kommer bli svårt att dölja fram till KUB!!! Men ska verkligen försöka, blir mycket fladdriga blusar :P (på kvällarna känner jag mig som den sista bilden......)

• Bullen11
    Bebben84 skrev 2014-09-14 17:19:26 följande:

Jag har tagit beslutet att lämna FL fram till v12 då det påverkar mig negativt med all oro osv. Önskar er andra stort lycka till så ses vi här om några veckor igen :)

Bullen, om du vill kan du lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där :). Nayra Lindgren heter jag

Förstår dig! Har själv funderat på desamma ibland, men hänger nog kvar ett tag till så får vi se hur jag gör efter ett tag. Letar upp dig på fb! :)
  • Bullen11

Har sedan efter lunch idag fått kraftigare värk i magen, har ju känt av molande värk som kommit och gått men idag blev den mycket kraftigare + att det spänner i svanskotan ungefär. Hur mycket växtvärk känner ni av?? Är såklart orolig pga detta..... :/ tur att jag har tid för VUL imorgon, kunde inte kommit lägligare!! 

• Bullen11
    rosahelikopter skrev 2014-09-15 08:38:53 följande:

Idag gäller det. Ska på vul kl 15:20 för att se om det har växt som det ska. Jag hoppas så innerligt att allt ser ut som det ska den här gången!

Ni kan väl hålla en tumme eller två för mig :)

Då kan vi hålla tummarna för varandra!! Jag har tid 13.50 idag!

• Bullen11
    Kissemiss skrev 2014-09-15 10:22:39 följande:
    Lycka till!!

Får jag fråga varför man gör VUL? Har inte så bra koll!:)
    Jag gör det dels för att jag har haft missfall tidigare + att denna grav startade med en sparsam blödning. Igår hade jag dessutom kraftig ihållande mensvärk så jag vill kolla att allt är som det ska så här långt (rätt storlek, sitter där det ska osv) - för att lugna nerverna :)
  • Bullen11
    Bullen11 skrev 2014-09-15 10:28:28 följande:
    Jag gör det dels för att jag har haft missfall tidigare + att denna grav startade med en sparsam blödning. Igår hade jag dessutom kraftig ihållande mensvärk så jag vill kolla att allt är som det ska så här långt (rätt storlek, sitter där det ska osv) - för att lugna nerverna :)
    Just det, dessutom vet jag inte riktigt hur långt gången jag är så vill få veta det lite mer exakt :)
  • Bullen11

VUL gick bra, blev daterad till 5+0 och kan kunde se hinnsäcken samt troligen gulekroppen. Inga tecken på blödningar, allt lugnt än så länge! Har ny tid 3 oktober - längtar dit!!! :)

Svar på tråden Bf Maj 2015