Bf Maj 2015
Är i vecka 13, o går snart in i vecka 14 och måste fråga Er! Alla verkar känna så mycket, växtvärk hit och dit och illamående och fladder och magar som jäst.
MEN jag har inte känt någonting alls hittills o börjar bli smått orolig..
Jag har mått fantastiskt hela tiden, inte illamående ens en minut...
Jag har ingen värk i magen, inget svullet alls, även om jag gått upp i vikt pga att jag äter mer..
Ska till BM för andra gången på tisdag så ska väl fråga henne lite då, men jag är lite avis på alla som känner en massa...
Jag väntar mitt tredje barn så borde ju känna allt mycket tidigare också tycker man.
Väntar andra och har inte känt mej spec gravid alls. Speciellt inte de senaste veckorna,har mått som vanligt men extra trött på eftermiddagarna.Förutom tröttheten, ingenting.
Var på VUL i v.7 och såg ett hjärta så man får gå på det.
De senaste dagarna har jag känt en liten bula på magen. Men bara om jag ligger aningens snett på rygg och in från höftbet, från båda håll. Så nu har jag kunnat andas ut lite då denna bula ine fanns förra veckan och ajg får anta att de är livmodern som växt.
Men jag förstår din oro och du är inte ensam, känner precis likadant och funderar ibland om jag såg i syne på gravtesten.
13+5