• mybaby7

Bf Maj 2015

sofia86 skrev 2014-11-13 13:26:28 följande:

Va hos barnmorskan idag och lyssna på bebis hjärta för första gången ! Vilken lycka!

155 slag per minut!

Pratade även om att de gör ont,trycker och hugger i nedre delen av magen,och livmodertappen. Hennes svar va

Att det är bara bra att det gör det,för nu växer det för fullt där

Inne! :)

Åhhhh vilken lycka!!! Va mysigt:)) skönt att höra att allt va bra! Försök att njuta nu!:) vilken vecka är du i? :)
  • mybaby7
    Bebben84 skrev 2014-11-13 18:16:29 följande:

Var på kub idag och fick bästa möjliga resultat! Såååå lycklig <3 phpcuUPxV02852.jpg

Åhhhh va mysigt :))))) fin bild på Babben !! Kul att ni gick bra resultat!:krVilken vecka är du i?:)
  • mybaby7
    Bebben84 skrev 2014-11-16 19:34:29 följande:
    Kände precis ännu en buff så är rätt säker på att det är lilla bebben <3
    Åhhhhh mys:) är 13+ 1 idag och tycker också att jag har känt något :) hihi
  • mybaby7
    sofia86 skrev 2014-11-17 13:39:48 följande:

Vecka 16(15+1)

Känner små små sparkar :)

På torsdag är det dax för hjärtljud ! phpUzN6lF66173.jpg

Åh så fin magen :) mysigt att få höra hjärtljud:) är det rutin att få höra hjärtljud i den kommun du? I våran kommun är det inte Förns långt fram i graven:(
  • mybaby7
    sofia86 skrev 2014-11-17 14:20:34 följande:
    Nej egentligen är det inte förrens v 21 här. Men jag har bett om ett för vi vill höra,vill inte vänta till v 21 :)
    Jaha okej:) åh va mysigt! Längtar jag med nu hehe!:) va kul! :)
  • mybaby7

Hej alla :) usch va ischas :(( jätte jobbigt! Men ska ej klaga! :) är i veckan 22 och undrar hur ni andra upplever barnet ? Rörelser? Sparkar osv? Jag kände av honom tidigt ( som små fisk snärtar och pirr haha) men nu mera sparkar och kickar liksom. Hehe! Men inet så ofta ändå, men på kvällen/ morgonen och i bland på dagen! Och i bland mkt mindre. Vet ej vad som är normalt? Hur upplever ni ?:) kramar

• mybaby7
    kanien skrev 2015-01-25 10:38:51 följande:

Vill bara höra hur det har varit för er.

Jag går in i v.23 imorgon och känner inte så tydliga rörelser ifrån bebis, känner lite fladder varje dag (morgon och kväll) men inte så mkt mer. Man kan inte se utanpå magen att det rör sig och sambon har inte känt med handen på min mage heller. Jag vet att det är himla olika men borde jag/vi inte börja känna mer väldigt snart?

Hej:) jag är i vecka 23,och det är inte Förns denna vecka jag börjat känna tydliga rörelser annars, har jag oxå bara känt lite fladde och bubbel typ! Då jag tror de kommer när som helst,som du skrev de är väldigt olika beroende på placering av moderkaka och hur bebisen ligger i magen! Men förstår din oro helt! Men det händer mycket denna v och i v 24, tycker jag! (24 i morgon) innan dess hade inte min sambo heller knapp kunna känna! Jag känner att våran lilla knodd har rutiner på rörelserna hehe! På kvällen är han som vildast, passar du på att prata med honom och smörja in magen med bio olja! Jätte mys! Då är det fullt ös :) så det kommer nig alldeles snart skulle jag tror:) kram
  • mybaby7

Någon av er som vet om det är farligt med en halv hårt spark/snäll mot underlivet ? Alltså ej magen utan underifrån upp mot underlivet?

• mybaby7

Grattis till alls som fått sina bebisar nu:)) SJ har jag 3 dagar till bf!! Känner inget alls hehe men antar att bebis kommer när han är redo! Men när man är så här nära så längtar man ju så klart så mkt!! :)) men visst känns set overkligt att set ligger en "färdig bebis" i magen och bara väntar! Kan inte förstå riktigt!! Hur mår ni andra som väntar? :) kram till er alla! ????

• mybaby7

Jaa precis,man får se det så hehe:)) ja de är verkligen så spännande nu,det kan ju vara dax när som helst nu.

Så fantastiskt våra kroppar kan skapa:) ofattbart underbart :)

Hoppas de går bra för er när det väl är dax och stort lycka till:)))

• mybaby7
    lovehate skrev 2015-05-24 06:19:20 följande:

Då kom vår lilla flicka Haley till värden igår på bf-7 <3 helt underbart :D

Åhh stort grattis :))) hopps ni mår bra!!
  • mybaby7
    Moolie skrev 2015-05-24 16:29:53 följande:

I förmiddags gick vattnet, BF +16! Väntar ännu på att få åka in på kontroll. Skulle bli igångsatt imorgon ändå och hoppas de gör det redan nu istället...!

Åhh spännande:))) lycka till!!
Svar på tråden Bf Maj 2015