kanien skrev 2015-01-25 10:38:51 följande:
Vill bara höra hur det har varit för er.
Jag går in i v.23 imorgon och känner inte så tydliga rörelser ifrån bebis, känner lite fladder varje dag (morgon och kväll) men inte så mkt mer. Man kan inte se utanpå magen att det rör sig och sambon har inte känt med handen på min mage heller. Jag vet att det är himla olika men borde jag/vi inte börja känna mer väldigt snart?
Hej:) jag är i vecka 23,och det är inte Förns denna vecka jag börjat känna tydliga rörelser annars, har jag oxå bara känt lite fladde och bubbel typ! Då jag tror de kommer när som helst,som du skrev de är väldigt olika beroende på placering av moderkaka och hur bebisen ligger i magen! Men förstår din oro helt! Men det händer mycket denna v och i v 24, tycker jag! (24 i morgon) innan dess hade inte min sambo heller knapp kunna känna! Jag känner att våran lilla knodd har rutiner på rörelserna hehe! På kvällen är han som vildast, passar du på att prata med honom och smörja in magen med bio olja! Jätte mys! Då är det fullt ös :) så det kommer nig alldeles snart skulle jag tror:) kram