Bebben84 skrev 2014-09-14 17:19:26 följande:
Jag har tagit beslutet att lämna FL fram till v12 då det påverkar mig negativt med all oro osv. Önskar er andra stort lycka till så ses vi här om några veckor igen :)
Bullen, om du vill kan du lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där :). Nayra Lindgren heter jag
Jag förstår dig också.
Min tanke med denna tråd var att vi skulle kunna dela med oss av det nya som händer i våra kroppar innan vi kan berätta för våra vänner, familj och kollegor. Men allt prat om missfall känner jag påverkar mig negativt. En oro jag inte hade innan blir större.
Jag är självklart medveten om riskerna tidigt i en graviditet och om det skulle ske finns det ändå ingenting jag kan göra. Jag känner att det fokuseras mer på missfall än det faktum att vi faktiskt är gravida.
Så snälla tjejer kan vi inte försöka ha en liten mer positiv syn och inte fokusera på vad som kan gå fel utan på vad som är början på någonting fantastiskt?
Hoppas inte jag trampar någon på tårna nu. Det är absolut inte min mening. Jag vill bara lyfta min känsla utan att förminska någon annans.