• Trollmor

Bf Maj 2015

Hej! Hoppar in här :) är 24 år och bor i Hudiksvall. Jag plussade för ca en månad sen och har bf 15 maj så är i vecka 9.

Jag har mått illa konstant fram till idag, super törstig och super hungrig konstant och väldigt ömma bröst. Magen är väldigt svullen å undrar hur tusan jag ska dölja graviditeten till v 12

• Trollmor

Bf 20 maj enligt familjelivs uträknare så vette sjutton. Förhoppningsvis är det ett litet plyte som tittar ut i maj iaf :)

• Trollmor
    Anonym (5:e barnet!) skrev 2014-10-10 08:46:15 följande:

Kan man byta Mvc UTAN att ringa den gamla ??

Inte inskriven än.. Utan bara gjort vul som inte stämmer... De tar inte mig på allvar då mitt förra barn var 2 v kortare på vul / ul men pga en defekt...

Inget förtroende för deras läkare där, han är så kall ( allltid varit, haft honom innan )

Men kan man det??

Tror inte att det ska vara några problem! Hade du varit inskriven hade du behövt göra det men är du inte inskriven så borde du kunna välja nån annan
  • Trollmor

Jag är i v 10 och ska berätta för familjen i v 12 :)

Är också väldigt trött och sover så fort trollungen här hemma sover middag. Går som i en dimma och bara försöker ta mig igenom dagen utan att det ska gå ut allt för mkt över min dotter

• Trollmor

Vi kommer köpa begagnad barnvagn. Är inte så intresserad av barnvagnar mer än att den ska funka :p

Namnen vi har är Bror 'Ailo' Arthur på pojke. Bror och Arthur är släktnamn. Det hade vi uppe på första barnet också.

Flicknamn har vi 'Aajla' Elin Stina. Elin och Stina är släktnamn.

V12 (11+4)

• Trollmor

Jag ska göra glukosbelastning på tisdag pga att min dotter vägde 4,6 kg när hon kom. Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig har bara hört att det ska va fruktansvärt äckligt att dricka. Hoppas på bra resultat :)

• Trollmor

Jo jag är ju van att äta på morgonen men fick tid kl 8 på morgonen och fasta kväll/natt är ju inte så jobbigt :) men förstår att det blir det om man har tid mitt på dagen!!

• Trollmor
    Nelly88 skrev 2014-10-31 16:15:40 följande:
    Hur mycket kommer det skilja mellan syskonen? Kommer skilja 28 månader mellan mina "pojkar" (fast vet inte om detta är en till pojke men tror det)
    O född 130127
    Kommer skilja ca 29 månader :)

Jag säger lillebror till magen men sambon tror stenhårt på en tjej till
Svar på tråden Bf Maj 2015