• FruA78

Bf Maj 2015

Hej! Jag hoppar gärna in här. Plussade förra lördagen, äntligen efter 11 månaders försök har lite svårt att förstå att jag är gravid. Känns helt otroligt bra.

Kort info: 36 år bor i Sthlm och har ett barn sedan tidigare som fyller 18 år om en månad. Bf 29 maj

• FruA78

Jag vill också gå med i Facebookgruppen.

Vad jobbigt för er som mår illa. Själv har jag än så länge klarar mig. Har bara ont i brösten, trött och trög mage. Ska på hälsosamtal imorgon hos bm. Är bara i vecka 6 det går så långsamt.

• FruA78

Var på hälsosamtal igår är i vecka 6 och fick en tid till inskrivning 20 oktober kommer då vara i vecka 9. Nu börjar det kännas lite verkligare ????

• FruA78

Håller tummarna för oss alla! Ska också på vul den 9 oktober är då i vecka 6+6. Hoppas att jag får se ett litet hjärta som slår. Har tyvärr dåliga vibbar då mina symtom försvann i torsdags. Har inte längre ont i brösten eller nåt illamående. Är det några fler som har haft symtom som sedan har försvunnit?

• FruA78

Grattis vad härligt jordgubbe90! Jag är jättenervös inför imorgon. Känner mig inte alls gravid längre :(

• FruA78

Tack jordgubb90 nu fick jag lite mer hopp :) Jag ska dit kl 8 imorgon. Återkommer om hur det gick.

• FruA78

Hej! Idag gjorde jag vul beräknad vecka 6+6 men fostret var bara 2,5-3 mm och det syntes inget hjärta men en fin gulesäck. Antingen har fostret fostret dött eller så har befruktningen skett en vecka senare. Ska dit igen om en vecka för att få besked. Känns inte bra alls eftersom alla symtom försvann för en vecka sedan.

• FruA78

Madicken01: åh nej beklagar vad hemskt. Stor kram till dig.

Jag kommer också lämna tråden då det inte gick bra för oss heller :( Så himla jobbigt.

Lycka till med graviditeterna och ta hand om er! Kram

Svar på tråden Bf Maj 2015