• Ljusfat

Bf Maj 2015

Känner ni er gravida hela tiden?

Jag är lite trött och det känns som molvärk imellan åt men den mesta av tiden mår jag som vanligt.

Är lite nojig. Hade mf i april och ett ma för nåt år sen. Inga barn.

Är i v 5 (4+4)

Hur får ni till vul? Frågar ni bara efter det?

• Ljusfat

Någon mer som är oerhört trött? Har vandrat i en dimma hela dan och hade kunnat somna när som. Undras hur länge det håller i sig?

• Ljusfat
    Bullen11 skrev 2014-10-03 10:50:51 följande:

Var på VUL idag, 7+4 men läkaren kunde inte hitta något foster... allt annat stämde men nu väntar jag mf :( känns ok eftersom vi har en son och vet att vi kan, men känner mig bara så lurad av min kropp! :(

Men fy

Vad tråkigt och vilken mardröm när man känt sig gravid hela tiden.

Stor kram till dig <3
  • Ljusfat
    Elsa83 skrev 2014-10-04 20:03:39 följande:

Känner mig hemsk att ens lägga ut detta nu när Bullen11 precis fått så tråkiga besked.men jag vill så gärna dela med mig. Idag var vi på VUL 6+2 och fick se vår lilla skorpan hjärta slå! Så lycklig och kan inte annat än att rekommendera andra att göra samma sak. Känns verkligen som man kan börja njuta av graviditeten nu!

Men jag beklagar såklart din sorg Bullen...

Oj vilken. Härlig känsla :) :) :) tänk att en liten klump kan ge en sån glädje hihi.

Njuuut!

Kram
  • Ljusfat
    Kissemiss skrev 2014-10-06 14:31:11 följande:

Jag var på UL i onsdags, v9. (VUL behövdes inte). Gjorde det för att jag mår för bra, känner typ ingenting.. Men där inne slog ju ett litet hjärta!!:)

Såg det ut som en bebis i v 9? Hihi jag var sugen på att göra det då men drog ut på det till nösta vecka när jag är i v 10. Skönt att se hjärtat slå. Åååh :)
  • Ljusfat
    Jordgubb90 skrev 2014-10-08 11:32:23 följande:

Ååååhhhhh nu har jag varit på VUL. Allt såg bra ut! Fick se hjärtat ticka! :D jag trodde verkligen inte att det fanns något där inne. Är i v9+3 så beräknad till 8 maj :D läkaren sa att risken för missfall nu efter att allt såg perfekt ut är ca 1-2 % :D

Ååh härligt

Hur mår du då? Blev det vul eller vanligt ul? :)
Svar på tråden Bf Maj 2015