• mybaby7

Bf Maj 2015

Åhh hänger på den här tråden har också BF maj 2015. 4+5 idag ( enligt uträkning av senaste mens ) hur mår ni alla? Vad har ni för symptomer? :)

• mybaby7
    mybaby7 skrev 2014-09-16 14:51:24 följande:

Åhh hänger på den här tråden har också BF maj 2015. 4+5 idag ( enligt uträkning av senaste mens ) hur mår ni alla? Vad har ni för symptomer? :)

Är 28 år!:) första barnet<3
  • mybaby7

Hej och grattis till alls pluss!:). Visst känns de underbart! Jag är bara i vecka7,och det känns som en evighet till ul, jag ser att några av er ska göra ul snart! Vilka veckor får bi göra de? Och är det rutin ul? Vet att det är olika från kommun till kommun,men hur ska jag gå runt i minst 10 v till utan att veta on bäbis mår bra? Ens lever?:( hur känner ni?:) kramar från orolig gravid

• mybaby7

Snuttan87: ja visst! Man borde bara njuta hehe men inte så lätt! Okej va spännande! Jag har mitt på onsdag! :) mina symptomer går lite i vågor! Ibland känner jag mig roligt gravid och i bland helt som vanligt:)

• mybaby7
    K82 skrev 2014-10-08 17:36:57 följande:

Mår som en gammal sur disktrasa. Snälla släng mig. Jag är slut.

Nä men ärligt nu får det gärna vara slut. Vill orka och kunna göra mer. Äta det mesta igen. Är inte sugen på något.

Jaaaag vet vad du menar!! Haha usch för allt detta! Orkar ju ingenting och som du säger! När kan man få äta igen!? Men ska inte klaga så länge bebis är frisk och mår bra iaf:)
  • mybaby7

Åhhh va skoj:) jag är i vecka 10.och kommer berätta vid vecks 12 tror jag till familjen! Men när är det dax att berätta för arbetsgivare ?

Hur har ni det ang trötthet ? Jag bara sover och sover och sover! Vilar 2ggr per dag plus att jag sover hela natten. :( blir inge piggare! Hur har ni hanterat denna trötthet utan dess like? Tacksam för tips eller bara höra hur ni upplever de:)

• mybaby7

Åh va kul det är att läsa om det ni skriver! Känner verkligen igen mig hehe;) jag tänkte bara fråga om det är någon av er som upplever /upplevt att det har huggit till på ett visst ställe i magen? Riktigt mkt i några sekunder för att sedan försvinn helt ? Alltid ingen molvärk utan knivhugg på höger sida långt ner? Jag vet att det kan vars ligament eller livmodern som växer. Men man blir ju så klart lite orolig:/ kram

• mybaby7
    snuttan87 skrev 2014-10-24 18:12:05 följande:

Meddelar nu att jag fått missfall och lämnar gruppen. Hoppas att det går bättre för er!

Berklagar verkligen ;(
  • mybaby7
    Kissemiss skrev 2014-11-11 12:06:28 följande:

Vecka 15

phpmavEZW60541.jpg

Åhhhh fina magen :)))va mysigt!!
Svar på tråden Bf Maj 2015