Inlägg från: thesnellis |Visa alla inlägg
  • thesnellis

Bf Maj 2015

Hoppar också in.:)

Är 22 (varför fasiken visar min profil 44!!!???) Och är nu i 7+2. Alltså beräknat till 10 Maj. (Satsar på 3 då blivande gammelmormor fyller) är själv född 10 dagar tidigare än beräknat.

Jag har även adhd, diagnostiserad år 2005 så det är lite spännande då jag vet hurdan jag är.. väldigt spontan och lider av depression som kommer och går (som det ofta är med adhd diagnostiserade).

Men en baby var planerad, nu verkar det dock att min sambo är sympati gravid? Någon varit/är med om det? Han verkar vara mera ivrig över min graviditet än jag :D nädå, vi är jättd lyckliga båda två ?

Dock är jag verkligen jätte jättr trött, mår inte illa eller nåt..men tröttheten tar kål på mig. Haft anemi i tonnåren och verkligen kämpat att få värdet ens till 110... lite orolig att det kommit tillbaka.. och jag är intr van att vara trött direkt :D

• thesnellis
    E88 skrev 2014-09-16 20:33:16 följande:

Måste fråga, är er sexlust som vanligt? Känner mig ganska off nu.

Jag är helt on. :) är "vanligtvis" (före graviditeten) ganska off... så min sambo klagar inte iaf ;D haha.
  • thesnellis
    MorCaa skrev 2014-09-17 09:03:19 följande:

Har ni börjat tänka på namn redan? Jag tycker det är så svårt.. Jag vill ha nåt lite mer ovanligt, samtidigt så ska det "passa" med syskonens namn.. :/

Vi visste redan före jag var gravid vad vi vill ha för flick samt pojknamn :)
  • thesnellis

Jag har också haft små blod/brun aktiga flytningar några dagar nu.. men jag tar ingen större stress av dwt då jag läst mycket om att det kan komma lire blod spec. Då jag botde ha mens nu. På måndag ska vi till rådgivningen på vul. Har räknat fel mina veckor (trodde jag var i vecka 8 7+4) men det stämmer inte då min senaste mens inte var i början av Augusti utan runt den 20-27 Juli. :)

• thesnellis

Mina blödningar ökade och blev mera röda än bruna. Dock tar dom mig inte in på koll till jouren för jag har inte haft smärtor. Så måste vänta tills måndagen och hoppas allt är ok..

Försöker hitta någon symptom då jag bara lidit av trötthet och mardrömmar men tycker det av tagit. .. så nu blir jag lite stressad. ..

• thesnellis

För oss slutade det tokig, mina bruna flytningar jag skrev om tidigare, blev allt tydligare och i början av veckan kom värkarna och ett missfall :(

På det kom hög feber, ögoninflammation och en rejäl förkylning.. så vår oktober månad började inte så väldans kul...

Svar på tråden Bf Maj 2015