• wassan

Bf Maj 2015

hej tjejer är det okej om jag hoppar in här? 
    plussade idag nämligen 

• wassan

jag mår också bra än så länge så skönt.. alla mina andra tre graviditeter (som ändå slutat med mf) har jag spytt och varit inlagd ;( hoppas det håller sig borta denna gången 

men är också hungrig ofta 

• wassan

hur skall ni göra tjejer ? skall ni vänta med att ringa till BM eller ni skall göra det så fort som möjligt? 

jag tänker gå redan imon och skriva in mig vill ha tidigt vul
    (haft 4 skrev 3 innan mf) 

är lite rädd för att ha många foster i magen som innan har nämligen samma känningar och fick mf för inte så många månader sen i trillingar.

• wassan
    UmeåMamman skrev 2014-09-07 10:54:13 följande:
    Jag ringer antingen i veckan eller nästa vecka. Ingen brådska känns det som för det dröjer ju ändå ett tag innan det blir dags för inskrivning. 

Förstår verkligen din oro. Usch. Jag skulle nog ringa och boka tid för VUL så fort som möjligt om jag var du. Förhoppningsvis ser allt bra ut där inne och då kan du släppa lite på stressen och oron :) Håller tummarna för att det går bra den här gången!!
    ja precis det tar tid innan man får tid. Jag skall ditt imon och se vad de säger  annars kommer jag gå runt och oroa mig hela tiden.
    tack för dina stötande ord<3

har du tagit lerigan i dina andra graviditeter? 
    jag har inte sett digital på ica
    ta dig en sväng på något apotek :) 
  • wassan

dum fråga kanske men hur räknar ni bf ? jag är på äl+ 16 idag och fick gravid 1-2 igår 

• wassan
    Den och den skrev 2014-09-07 14:01:17 följande:
    Det finns många olika. Sök på gravid där du hämtar appar så hittar du :)

Annars kan du använda uträknaren på din sida här på fl! Den är bra :)
    tack skall kika nu och se :)) 
  • wassan

jag har fått tid hos BM 27/9 hoppas på tidigt ul 
    också.
    enligt henne jag var hos skulle jag in i vecka 6 imon 
    känns overkligt är på äl+ 17 idag då jag hade koll på äl och allt annat. 

känns overkligt att vara gravid glömmer bort det ibland och ibland vågar jag inte gå på toa för är rädd för att upptäcka blödning eller nåt 
    men denna gången hoppas vi på tur 

hur är det med er ida?

jag känner mig så frusen idag, mår illa och är trött annars mår jag helt okej :) 
    kram på er 

• wassan
    Mabaja skrev 2014-09-08 17:50:29 följande:
    Tack!

Mina barn är fortfarande så små så känns mest galet. Min äldsta kommer vara 4,5 om den här stannar kvar. Men efter en fyra vill jag sterilisera mig. :)
    åh så gulligt.. men de måste vara rätt jobbigt eller? 
    det beror på hur du mår

du är ung kanske vill du ha en till efter några år Solig
  • wassan
    Anonym skrev 2014-09-08 21:19:04 följande:
    Usch fy så jobbigt att få ett sånt besked!! Håller tummarna för dig den här gången!! Tänker du boka tid framöver eller avvaktar du?
    jag har tid den 27/9 hos BM så vi får se vad som kommer ske 
    men tidigt vul skall jag verkligen kräva 
  • wassan

hur tänker ni andra ? skall ni berätta tidigt eller? 

vi tänker vänta så länge som möjligt. Inte till familjen men allmänheten
    mina nära vänner kommer få reda på de lite senare men vissa är så negativa till att vi ändå försöker trots alla MF. 
    så länge vi är nöjda det är huvudsaken.

hur mår ni?

• wassan
    Bebben84 skrev 2014-09-11 21:38:42 följande:

Ser att ni diskuterar barnvagnar. Kul! :)

Vi har redan bestämt vilken vi ska ha :). Joolz earth collection elephant grey med alla tillbehör :) vi ska beställa efter RUL. Lär väl vara efter jul antar jag :)

åh den är också väldigt snygg :) 
  • wassan

å det var jag haha detta är så jobbigt man glömmer markera 

hur mår ni idag?

• wassan

Det gick snabbt missfall på G snälla gud hjälp mig ;( hur skall jag klara av detta?
    mina tårar sprutar åt alla möjliga håll ;( 

skall inte förstöra för gruppen men jag önskar er andra all lycka verkligen från botten av mitt hjärta<3 jag kommer följa er 

kram 

Svar på tråden Bf Maj 2015