Bf Maj 2015
hej tjejer är det okej om jag hoppar in här?
plussade idag nämligen
hej tjejer är det okej om jag hoppar in här?
plussade idag nämligen
jag mår också bra än så länge så skönt.. alla mina andra tre graviditeter (som ändå slutat med mf) har jag spytt och varit inlagd ;( hoppas det håller sig borta denna gången
men är också hungrig ofta
hur skall ni göra tjejer ? skall ni vänta med att ringa till BM eller ni skall göra det så fort som möjligt?
jag tänker gå redan imon och skriva in mig vill ha tidigt vul
(haft 4 skrev 3 innan mf)
är lite rädd för att ha många foster i magen som innan har nämligen samma känningar och fick mf för inte så många månader sen i trillingar.
dum fråga kanske men hur räknar ni bf ? jag är på äl+ 16 idag och fick gravid 1-2 igår
varför kommer vi upp som anonyma?
jag har fått tid hos BM 27/9 hoppas på tidigt ul
också.
enligt henne jag var hos skulle jag in i vecka 6 imon
känns overkligt är på äl+ 17 idag då jag hade koll på äl och allt annat.
känns overkligt att vara gravid glömmer bort det ibland och ibland vågar jag inte gå på toa för är rädd för att upptäcka blödning eller nåt
men denna gången hoppas vi på tur
hur är det med er ida?
jag känner mig så frusen idag, mår illa och är trött annars mår jag helt okej :)
kram på er
välkommen hit alla nya<3
gissa vad jag har åkt på ? svamp i underlivet
fy
det var jag
jag som skrev ovan hahha
hur tänker ni andra ? skall ni berätta tidigt eller?
vi tänker vänta så länge som möjligt. Inte till familjen men allmänheten
mina nära vänner kommer få reda på de lite senare men vissa är så negativa till att vi ändå försöker trots alla MF.
så länge vi är nöjda det är huvudsaken.
hur mår ni?
Ser att ni diskuterar barnvagnar. Kul! :)
Vi har redan bestämt vilken vi ska ha :). Joolz earth collection elephant grey med alla tillbehör :) vi ska beställa efter RUL. Lär väl vara efter jul antar jag :)
Önskar er alla trevlig fredags kväll och helg
å det var jag haha detta är så jobbigt man glömmer markera
hur mår ni idag?
åh mitt hjärta blöder ;(
jag blöder ska åka in nu
Det gick snabbt missfall på G snälla gud hjälp mig ;( hur skall jag klara av detta?
mina tårar sprutar åt alla möjliga håll ;(
skall inte förstöra för gruppen men jag önskar er andra all lycka verkligen från botten av mitt hjärta<3 jag kommer följa er
kram