• E88

Bf Maj 2015

Hoppar gärna in här om det går bra :) 26 år från Halland bf 19/5 :)

• E88
    Nea12 skrev 2014-09-11 22:13:38 följande:
    Inte meningen att va anonym:)
    Roligt när har du bf? Har du barn sedan innan?
  • E88
    Nea12 skrev 2014-09-12 03:22:56 följande:
    Ja jag har en dotter som blir 3 i januari.

Bf är 19/20 maj :)

Plussade i lördags på bim-3 vart helt chockad då jag endast tog testet för att magen va helt svullen:) men såå glada är vi:)

Har du barn innan?
    Det var alltså inte planerat?

Jag har en son som är född i april 12 :)
  • E88

Jag har typ inga symtom alls 4+4, känns inte ens som jag är gravid. När kom era symtom?

• E88
    Elsa83 skrev 2014-09-15 20:14:34 följande:

Hej tjejer! Tänkte ansluta här, om jag får? Har ingen aning om hur man skriver ett privat meddelande, alltså hur man skriver in sig i listan.

Men jag är i vecka 4+3, plussade i söndags :)

Beräknad förlossning den 27 maj, såg att någon annan oxå hade den dagen, så spännande!

När hör man av sig till MVC?

Och vad betyder UVL som ni skriver om?

Som ni förstår är det första barnet!

välkommen och grattis!

Är du säker på att din bf är rätt?

Jag är idag på 4+5 och har bf 20/5? Får inte ihop det här :P
  • E88

Måste fråga, är er sexlust som vanligt? Känner mig ganska off nu.

• E88

Jag tror inte man får göra tidigt ul i vår region, med sonen gjorde vi bara rul v18. Är det ingen annan som varit med om det?

• E88

Vi får inte göra kub eller tidigt ul hos oss, sjukt att det skiljer så mkt beroende på var man bor.

• E88
    Bullen11 skrev 2014-10-03 10:50:51 följande:

Var på VUL idag, 7+4 men läkaren kunde inte hitta något foster... allt annat stämde men nu väntar jag mf :( känns ok eftersom vi har en son och vet att vi kan, men känner mig bara så lurad av min kropp! :(

Usch så tråkigt, styrkekramar <3
  • E88
    Bullen11 skrev 2014-10-03 18:13:33 följande:

Tack för omtanken fina ni. Har fått en tid på måndag på en annan mottagning, får se vad de säger men vågar inte alls hoppas på något så räknar med att det är kört och inte blir en maj-bebis för oss.

Hur går det för dig Bullen? Kram
  • E88

Idag är det dags för första besöket på mvc (11+0) mest orolig för de här med vågen då jag ligger lite på plus sidan :P vissa bm är ju terror då. Hoppas på att slippa glukosbelastningen iaf gjorde jag förra graviditeten. Hoppas också på att kunna tigga till mig ett ul för här gör man inget förens rul v.18 känns som en evighet vill bara se det lilla hjärtat. Är det någon mer här som inte gjort ul än?

• E88
    Anonym (V 8) skrev 2014-10-29 13:29:09 följande:
    E88 skrev 2014-10-29 09:16:13 följande:

Idag är det dags för första besöket på mvc (11+0) mest orolig för de här med vågen då jag ligger lite på plus sidan :P vissa bm är ju terror då. Hoppas på att slippa glukosbelastningen iaf gjorde jag förra graviditeten. Hoppas också på att kunna tigga till mig ett ul för här gör man inget förens rul v.18 känns som en evighet vill bara se det lilla hjärtat. Är det någon mer här som inte gjort ul än?

Jag var på inskrivning för 3 veckor sedan och har ett högt BMI, väger 78 o är 170 lång. Ej varit på Ul ännu utan får vänta jag med till rutinul.

Måste göra glukosbelastning för att pappa har diabetes, blä. Ska på läkar besök nästa vecka så då ska jag försöka tigga till mig ett ul :P
  • E88

Så konstigt att det väntas så mycket tjejer :P Bm på rul tror att vi också väntar en tjej. Den här kinesiska Almenackan kanske har varit uppe innan. Stämmer den för er?

• E88

Täcket låg aldrig kvar på sonen så jag rekommenderar pyjamas med fot för sockarna vill inte heller gärna sitta kvar :P

• E88
    Kissemiss skrev 2015-01-21 20:52:07 följande:

Hjärtat slår! Vi måste dock vänta kvar på jourläkare som ska ta fler tester, kolla om det är för mycket vatten osv.. Kan ta timmar! Är lite lugnare nu:) Så skönt att barnmorskan sa att vi hade tagit ett ansvarsfullt beslut att åka in:)

Skönt att hjärtat slår! Håll oss uppdaterade <3å
  • E88
    MammaMia91 skrev 2015-03-12 15:14:52 följande:

Hej alla, vill ni vara med i fb gruppen så är det jag och Cherryay som fixar det, bara släng iväg ett privat meddelande med er mejladress. Inbjudan kommer i mejl så fort vi lagt till er i gruppen :)

Tror inte man kan maila från mobilen? Min mail är svensson.e@hotmail.se
Svar på tråden Bf Maj 2015