Inlägg från: minismurf86 |Visa alla inlägg
  • minismurf86

Bf Maj 2015

Hej!

Såg denna tråden och hoppar gärna in om jag får?
    Vårt första barn är det som är på väg till oss Hjärta Fantastisk känsla!

{#emotions_dlg.flower}BF beräknad den 15 maj och jag är gärna med på listan om jag får?{#emotions_dlg.flower}

Jag har inte börjat att må illa än "peppar, peppar"... Jag äter ju ingefära varje morgon på frukostfilen och har alltid gjort.. Läste någonstans att de ska kunna "ta bort" illamåendet... Är det någon mer än jag som inte mår illa? Hade på något sätt varit en till bekräftelse på att något är på G att hända i kroppen....

Önskar alla en toppen dag!!

• minismurf86
    Lilla räven skrev 2014-09-12 10:01:55 följande:

Jag har funderar på det här med vagnar jag med och eftersom jag älskar att gå på loppisar och antikaffärer så har tanken på en retrovagn slagit mig. Ni vet en sån där Emmaljunga från 70-talet i klarröd, gräsgrön eller solgul....
    Något som har erfarenhet av retrovagnar eller klurat på det samma?

Jag har funderat på retro.. Men får se hur jag gör
    Dom är snygga!!! Smbon var faktiskt den som frågade först vilken vagn vi skulle ha om vi skulle ha en retro Skrattande
  • minismurf86
    Bebben84 skrev 2014-09-12 11:18:12 följande:

Precis, har en dotter sedan innan men hon är 8 år (annan pappa).

Men jag räknas som andragångsföderska så kroppen kommer ihåg allt= allt händer snabbare.

Skönt att jag inte är ensam om att behöva mammabyxor redan . Ska köpa ett par mamma-tights idag. Får bo i dom ett par veckor.

Med min dotter så syntes magen rejält i v10 och det gick inte att dölja längre än så. Folk kom fram och grattade och frågade om jag hade två st i magen haha! Var inställd på att bli stor som ett hus MEN- det blev jag inte! Magen växte i raketfart i början men sen inget mer. Hade knappt mammakläder.

Denna gång räknar jag med att bli större. Ska redan nu börja låna sambons skjortor. Får bli det och tights fram tills efter kub-testet

Oj, V.10!! Ja ska bli intressant att se hur stor man blir hehe

Ska bli kul att följa och se hur de går!!!

Just nu tycker jag att det spänner både här och där!!!

Önskar en trevlig fredag och helg!!
Svar på tråden Bf Maj 2015