Inlägg från: Babyfeber |Visa alla inlägg
  • Babyfeber

Bf Maj 2015

Hoppas jag får hoppa in här också :)
    Plussade nu ikväll efter att ha sovit hela dagen.. Min hund har varit väldigt uppe i mig nu de senaste dagarna och då började jag misstänka något. Kunde inte vänta till imorgon men tog ett digitalt som visade gravid. Hoppas på att få behålla det lilla pyret. BF 15 maj :)

• Babyfeber
    Anonym skrev 2014-09-07 13:29:09 följande:
    Jag har kollat i en gravidapp :)
    Anonym skrev 2014-09-07 13:30:48 följande:
    Jag väntar nog några veckor med att ringa. Har också en privat gyn som jag tänker gå till så jag får göra vul.

Förstår din oro när du haft flera missfall och då är det ju bättre att du gör det tidigare så att du kan slappna av lite mer, bättre för både dig och bebisen/bebisarna
    Och det var jag

• Babyfeber
    wassan skrev 2014-09-07 19:13:09 följande:

varför kommer vi upp som anonyma? 

Man måste klicka i om man vill skriva som sig själv eller anonym. Glömmer man det nu för tiden så blir man automatiskt anonym.
  • Babyfeber
    Den och den skrev 2014-09-08 17:08:42 följande:

Idag har jag pratat med min BM, vill inte ha någon tid för tidigt men jag vet att hon är poppis så jag ringde ändå och det var tur! Hon tryckte in mig på en tid som egentligen inte fanns den 13/10, efter det fanns inte tid förrän i mitten på november!

Bokade tid för KUB-UL också den 31/10 :)

Sen ringde jag gyn för att boka tid för tidigt VUL pga utredningen/progesteronet. Men hon jag pratade med visste inte om jag skulle få tiden till gynakuten så det kunde bli vilken läkare som helst eller om det skulle bokas speciellt till läkaren jag träffa innan. Hon skulle återkomma i morgon eller ons. Jag bara hoppas så innerligt att tiden blir nästa vecka när sambon är hemma! Jag vill inte åka på det själv :(

Men det löser sig väl! Skönt att ha lite datum att gå och vänta på nu i alla fall :D

Spännande :) Jag ska nog ringa min gyn imorgon för bokning av vul tror jag (om jag lyckas ta mig upp klockan 8, är ju bara trött hela tiden) eftersom hon är väldigt populär och det kan ta tid att få en tid :)
  • Babyfeber
    wassan skrev 2014-09-08 17:38:08 följande:

jag har fått tid hos BM 27/9 hoppas på tidigt ul 
    också.
    enligt henne jag var hos skulle jag in i vecka 6 imon 
    känns overkligt är på äl+ 17 idag då jag hade koll på äl och allt annat. 

känns overkligt att vara gravid glömmer bort det ibland och ibland vågar jag inte gå på toa för är rädd för att upptäcka blödning eller nåt 
    men denna gången hoppas vi på tur 

hur är det med er ida?

jag känner mig så frusen idag, mår illa och är trött annars mår jag helt okej :) 
    kram på er 

Åh vad jag känner igen mig där.. Jätteoroad över det :(
  • Babyfeber

Har varit trött hela dagen och kvällen och de senaste timmarna har min stackars sambo fått stå ut med lite ilska och en hel del tårar från min sida. Tog även ett nytt gravtest nyss och har också beställt hem en hel hög till Solig

• Babyfeber
    Ljusfat skrev 2014-09-09 22:30:54 följande:

Någon mer som är oerhört trött? Har vandrat i en dimma hela dan och hade kunnat somna när som. Undras hur länge det håller i sig?

Gud ja, sov 5 timmar på dagen idag. Har typ gelé i huvudet :s
  • Babyfeber
    fantasifull skrev 2014-09-09 21:53:44 följande:

Så här ser min bakning av syskon ut. Hur fluffiga är ni vid detta skede:)? phpdZj2yb67568.jpg

Åh så sött :) jag är så fluffig av mig själv så haha
  • Babyfeber

Åh vad jag känner mig oroad.. Haft lite pickande värk inatt. Tog ett test på morgonen (rfsu) som var väldigt svagt. Har inget att jämföra med eftersom jag tagit digitalt innan men, borde jag vara oroad? Värken har lagt sig helt nu. Inte ens molvärk just nu.

• Babyfeber

Eftersom jag haft huggande smärtor i äggstock/äggledare på ena sidan ringde jag 1177 på em och de tyckte jag skulle åka in. Efter diverse prover fick jag komma in och göra VUL. Hon kunde inte se något avvikande. Slemhinnorna i livmodern var tjocka och fina, inga blödningar, ingen cysta. För tidigt att se någon graviditet än men det såg ut som att graviditeten var på rätt ställe. Ska tillbaka på vul om ca 10 dagar
    Kanske vågar andas en stund nu iaf :)

Svar på tråden Bf Maj 2015