Inlägg från: Somelikeithot |Visa alla inlägg
  • Somelikeithot

Bf Maj 2015

Halloj! Det var några dagar sedan jag va in här och nu kommer jag inte ihåg om jag redan skrivit och presenterat mig eller inte ???????? är helt snurrig! Och jag orkar inte läsa igenom allt bakåt så skriver hur som helst en lite presentation nu.

Fick ett plus för 2 veckor sedan och det var både planerat och oväntat. Vi har två små tjejer sen tidigare och bestämde oss för en liten trea. Tog ur min spiral precis innan mensen kom i slutet av juli och så tog det sig direkt. Hade förväntat mig att det skulle ta längre tid. Våra tjejer är just nu 5 och 2 år.

Jag är väääldigt trött hela tiden och sen idag har illamåendet slagit till. Jag har även ömma bröst. Hade mycket halsbränna under mina tidigare graviditeter men inget än i denna.

Kram kram

• Somelikeithot

Står gärna med på listan ????

Bf 5 maj och det är tredje barnet.

Hur är det med er andra, kommer ni ta reda på könet?

Vi tog reda på könet under min första graviditet och andra gången väntade vi. Vet inte än hur det blir nu. Det är mest jag som är nyfiken men fick hålla mig senast för min mans skull hehe.

• Somelikeithot
    UmeåMamman skrev 2014-09-09 20:59:37 följande:

Jag är jättesugen på att veta könet! :) Vi har redan en av varje, men jag är ändå så himla nyfiken.

Under min förra graviditet fick vi, på RUL, veta att det var en tjej och ut kom en liten med snopp! haha. Så kan det gå! Så det vet i tusan om jag skulle våga tro på vad säger den här gången ;) Men vi lär nog mest troligt fråga på RUL och kan dom se så kan dom, annars väntar vi fint till förlossningen, för något specifikt köns-UL lär vi inte göra tror jag.

Det är inte så ofta man hör att som sagt fel på könet men det händer ju såklart oftare än man tror. Här fick man inte veta könet på RUL förut. Ändrades typ en månad efter min andra så med första tjejen gjorde vi ett köns-UL. Nu får man ju veta om man vill på RUL så gissar att jag kommer ha svårt att hålla mig. Vi har två tjejer sedan innan och jag tror stenhårt på att vi får en tjej till hehe.
Svar på tråden Bf Maj 2015