-
Tack så mycket!Anonym (ki) skrev 2014-08-31 20:05:58 följande:Håller tummarna att det ska gå bra för er! :)
-
Det slutade blöda igår och har inte kommit blod idag. Positivt ägglossningstest :( konstigt! Vad är det för fel. Kanske ska ringa mvc.
-
Här är dagens test. Det är ju utan tvekan positivt.
-
Ja jag ska nog ta och göra ett till gravtest. Ska hålla mig 4 timmar nu och ta ett test. Men jag var inne på sjukhuset och fick hjälp att få ut det sista, dem kollade med vul och sa att allt var ute. Så det borde ju inte vara något kvar. :(Anonym (ki) skrev 2014-09-01 09:46:18 följande:
Verkligen positivt!
Ja ring mvc! Gör ett till gravtest för säkerhetsskull tycker jag!
-
Efter att inte ha kissat på 4 timmar och knappt druckit något så tog jag ett graviditetstest, och det är negativt. Inte ens en liten skugga till streck. Så varför har jag fått riktigt starka ägglossningstester i 4 dagar? :(
Kan det vara en konstig mens efter missfallet? Jag blöder nu igen. Men det är bara lite. -
Jag tog ett ägglossningstest i samma urin som gravtestet, och ägglossningstestet är positivt. Det kan ju kanske vara att min kropp har svårt att släppa ett ägg eller något. Men det förklarar ju inte blödningarna. :(
-
Kanske att ägglossningstesterna är känsligare? Så jag fortfarande har hormoner kvar men gravtestet känner inte av det. Usch vill bara att vi ska kunna göra en bebis igen. Fick missfall i vecka 11 så hade väl en del hormoner i kroppen..
-
Tack! Det hoppas vi med! :)Juronjaure skrev 2014-09-01 18:04:51 följande:Så kan det nog vara! Beklagar missfallet :( Hoppas det snart blir ett nytt plus som håller i sig i 40 veckor!
-
Ja man vill ju bara börja om så snabbt som möjligt. Vi hoppas med det fixar sig snart. Tack så mycket.Anonym (ki) skrev 2014-09-01 19:24:43 följande:
Låter verkligen jobbigt men sån förvirring :( Hoppas verkligen din kropp återhämtar sig så snabbt som möjligt så ni kan börja försöka igen!
Men ring mvc iaf och rådfråga! kram
Jag ska ringa mvc imorgon. Kram! -
Pratade med mvc, dem sa att det är bara att avvakta, att det kan bli så ibland att det småblöder. Det har kommit lite blod då och då. Slutade med ägglossningstesterna för dem slutade inte vara positiva. Igår senast så kom det pyttelite rött på pappret.
MEN, nu märkte jag att det kommer mjölk ur ena bröstet? Vad händer liksom? Det måste ju betyda att det är något kvar! Eller kan jag va gravid igen? Trots små blödningar.. Fattar inget. :( får väl ta ett gravtest igen. -
Ja det är konstigt! När jag var gravid nu sist så läckte det ut mjölk ibland. Men efter missfallet så blev brösten mindre och det kom ingen mer mjölk. Så konstigt att det kommer nu igen..Anonym (ki) skrev 2014-09-11 13:06:51 följande:Men oj så skumt!
Ja gör ett test! :)
Vill ju väldigt gärna vara gravid, men samtidigt så känns det som att min kropp kanske inte är redo än, eftersom det har blödigt lite då och då. Rädd att om jag är gravid så kanske kroppen stöter ifrån sig det igen. Att man ska oroa sig så mycket! Haha.
Ska köpa ett test idag eller imorgon. -
Tog ett ägglossningstest och ett graviditetstest i samma urin. Äl testet blev väldigt positivt, har aldrig fått ett så starkt streck så snabbt innan. Teststrecket kom fram innan kontrollstrecket. Graviditetstestet är negativt. Så jag hoppas verkligen att det är ägglossning nu snart! Imorgon borde det vara.
-
Hoppas verkligen det! Är testet lika starkt imorgon igen så vet jag inte vad jag gör, haha. Ska nog strunta i att ta fler test nu. Vi kör på och hoppas att mensen håller sig borta lääänge.Anonym (ki) skrev 2014-09-14 18:52:07 följande:Ja de var verkligen starkt!! Hoppas de är äl! :) Bara att köra på nu då!
-
Positivt ägglossningstest.. Har haft positiva test nu sen den 29 aug. Har inte blödit något på 4 dagar iaf, det är väl det enda positiva, haha.
Ska låta det vara några dagar till, sen ringer jag gyn om det inte fixar till sig. -
Sådärja! Negativt ägglossningstest så nu hoppas jag att jag har haft ägglossning! Hade riktigt ont igår kväll så kanske var det ägget som släppte.
Nu hoppas vi att det blir en bebis och att det går vägen den här gången. -
Jaaa, tack!Anonym (ki) skrev 2014-09-16 18:01:49 följande:Ja äntligen!! Hoppas hoppas nu :D