Oönskad av svärdotter
När min son träffade sin nuvarande fru uppstod nästan omedelbart en ovänskap från min svärdotters sida. Min syster hade uttalat sig om var min son skulle befinna sig en påskdag hos mig eller sin nya flickvän. Jag frågade en gång varför han inte tagit med sig sin lilla dotter när han hade semester och de var i en stuga som ägdes av hennes föräldrar. Sedan dess har det varit fram o tillbaka mellan svärdottern och mig. Hon tog avstånd från hela min sons släkt inklusive hans bror med familj. Och för ett antal år sedan har min son tagit hennes sida och vill inte umgås med mig. När jag varit hos dem har jag fått mejl efteråt vad jag har gjort för fel. Exempel att jag kom för tidigt en gång och svärdottern var inte påklädd utan hade en morgonrock på sig. Jag kom då oanmäld eftersom varje gång jag ringde och frågade om jag fick komma så gick det inte. De har två söner som jag inte träffat nu på 4 år. Resten av hennes släkt tycker om mig liksom hennes syster. Och de försöker ibland tala med dem men får till svar att min son och svärdotter ej vill prata om det. Jag mår förstås jättedåligt av detta och orkar inte försöka för det blir så jobbigt med alla bakslag som det varit. Jag bor inte med min sons pappa vi är skilda sedan 25 år tillbaka och han vill inte blanda sig.Jag har gått till kurator och visat en del email från svärdotter och kuratorn sa att hon är narsiccist (alltså vill ha allt för sig själv och har en överdriven tro på sig själva)..
Vad ska jag göra, jag mår så dåligt av detta..