Inlägg från: StackarsMia |Visa alla inlägg
  • StackarsMia

Vart går gränsen för "rasism"?

Rasist är man så fort man stäler en sån här fråga. Man kan inte värdera människoliv. Fast alla har samma värde.

Det handlar om baaaaaaaaaaaaaaarn!

• StackarsMia
    Aqt skrev 2014-08-28 15:57:37 följande:
    Ok, du tycker det är rasistiskt att fråga, då vet jag vad du tycker. Det tolkar jag också som att du tycker att ensamkommande flyktingbarn ska prioriteras, och att det inte finns någon gräns, att

övre gränser inte ska finnas för någon kategori oavsett flyktingstatus. Alltså att 50 miljoner flyktingar skulle få komma hit som kvotflyktingar om de hade möjlighet. Har jag tolkat rätt?

Tack för ditt svar även om det var något outvecklat.
    Nej, rasism är enligt mig definierat sedan länge och det finns inga nydefinitioner eller andra tolkningar av en definition, oavsett vad rasifierade afrosvenskarna riksförbund tycker.

Jag röstar SD. Så då vet du vad jag tycker.
  • StackarsMia
    Adam018 skrev 2014-08-28 16:45:28 följande:

Vem säger att frågan om flyktingmottagandet är en av de viktigaste frågorna? Är det din personliga åsikt eller är det gemene man som tycker det? du vet väl att endast en procent av komunernas skatteintäkter går till flyktingmottagning och andra riktade insatser! www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19157086.ab

Eftersom 74% inte vill ta emot fler flyktingar, kanske det kan vara viktigt?

48miljarder.files.wordpress.com/2014/08/bvjsniecuaazon1_large.png

Fler: 26%
  • StackarsMia
    Adam018 skrev 2014-08-28 17:04:42 följande:
    Vad kostar rasismen samhället årligen har du någonsin funderat över det?
    Nej. Finns det några kokade siffror från Afronsvenskarnas Riksförbund?
Svar på tråden Vart går gränsen för "rasism"?