Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014
8:e tror jag. 7+5 om jag räknar rätt. På 4+2 idag, inte illamående och har svaga symptom i allmänhet. Det kanske kommer :)
8:e tror jag. 7+5 om jag räknar rätt. På 4+2 idag, inte illamående och har svaga symptom i allmänhet. Det kanske kommer :)
Åh vad tråkigt Gian. Jag är riktigt ledsen för din skull. Men som du säger, positivt att det fäst alls.
Stor kram
God morgon!
Vi är inte så många i tråden än så länge men ska vi göra en liten lista? Kanske med beräknat förlossningsdatum? Ska vi ha med första ultraljudet och KUB (om alla ska göra det också) eller vad säger ni?
Hade så gärna velat ha med dig Gian80...
Ok, väntar in Anki också så gör vi en lista.
Jag kan för övrigt rekommendera en rolig gravidapp som heter Babycenter. Den är på engelska men det finns små roliga saker att läsa för varje dag i graviditeten.
Litet moln: BF: 10:e maj
ankilarsson32: VUL, 15:e september, BF: 29:e april
Kakan1976; VUL 23:e september, BF: 5:e maj
Jag är osäker då jag inte har några symptom längre. Men om det går bra är beräknad BF 29 april. VUL 15 september.
Jag ser inte bilden tyvärr, är på mobilen. Har dock ingen erfarenhet av Testlagret. Jag kör alltid CB digitalt. Men av vad Litet moln säger så låter det bra!
Jag slutade med Lutinus i lördags, RD 15.
Symptomen kommer och går i början har jag hört. Själv har jag ont i brösten, lite växtvärk i magen och har faktiskt mått lite illa idag. Kan bero på att det är måndag iofs ;)
När slutade du med progesteron? Kan det ha med det att göra?
Härligt! Välkommen! Uppdaterar listan när jag är vid en dator.
Man är ju helnervös hela tiden :( Jag blir nojig om jag inte känt nåt graviditetstecken på en timme typ.
Vågar jag börja köra 7 minute workout tror ni? Jag gjorde det innan ÄP och är sugen på att sätta igång igen men är liksom rädd att skaka ut bebisen ;). Vad säger ni?