Nån mer med bf runt den 15:e september som vill följas åt?
Hur mår ni?
Hur mår ni?
Har legat i feber och är så less på att vara gravid och inte kunna sova ordentligt. Vill gärna att det ska vara den 15/9 på måndag då jag har i planerat snitt om han inte kommit innan dess. Tror att bitar av slemproppen lossnat bara för att göra mig nervös inför vaginalförlossning, har gått över med 3 av 4 barn så han borde ju följa trenden tycker man plus att han ligger högt upp än med huvudet.
Idag har jag varit på inskrivning för planerat snitt på måndag den 15/9 och fick även en hinnsvepning men den gav inget så nu är jag rätt inställd på att det blir snitt på måndag.
Nej, det är första gången. Jag har haft två enkla förlossningar men efter dom två första så har förlossningarna blivit värre och värre så nu vet jag inte om jag vågar mig på en vaginalförlossning igen.
Hur har ni fått igenom snitt? Jag får vänta till 41+0 för att ens komma på ul för fostervatten och sen diskuteras igångsättning vid 41+2 med barnmorska och först DÄREFTER bokas det in med läkare... :/ känns som evigheter. Är i 40+4 nu...
Har svarat :)
Ja du, mjo dom har nog det... Men det kommer säkert igång snart. Har haft förvärkar i en vecka och sover uselt så jag hoppas det iaf ;)
Samma här! :)
Lillebror kom inatt kl 00.04. En betydligt lättare förlossning än storebrors. Storebror anlände 40+5, och lillebror 40+6 (med fyra minuter då...). Va inne på kontroll för uvi på förlossningen när vattnet helt plötsligt gick kl 16 och sen drog det igång och vi fick inte åka hem.
3,9 kilo , 52 lång å en liten Isak.
Var så nervös inför snittet men allt har gått super!!!
V79!
Grattis!
Hur gick snittet och hur mår du? Hur känns det nu?
Vi är kvar på sjukhuset då lillen har lite gulsot ...