Lisa1976 skrev 2014-08-27 10:12:58 följande:
Ett stort hån mot de svenska läkare som utbildat sig i massa år.
Hur ska dom kunna testa allt som man ska kunna på ett år??
Jag hade aldrig satt min fot hos en sån läkare.
Men vi pratar ju inte om obildade så förstår inte varför det skulle vara ett hån. Möter dom inte kriterierna här så lär dom ju inte få jobba som läkare heller.
mr me skrev 2014-08-27 10:13:08 följande:
Men det var ju jag som skapade tråden och jag har då inte länkat till Fria Tider? Vad ANDRA i tråden skriver för länkar kan väl inte riktigt jag rå för? Eller?
Sedan kan man ju undra sedan när Expo är en trovärdig källa? Och den där "artikeln" i Nyheter24, som hyllar Researchgruppen, har ju inte ens med Fria Tider att göra? Researchgruppen består av ett gäng vänsterextremister varav samtliga suttit i fängelse för grova våldsbrott som mordbrand, misshandel, rån mm. Jag vet inte om jag direkt vill ställa sig bakom sådana saker, men du verkar ha lite udda prioriteringar.
Är du en av moderatorerna/forumvärdarna här på Familjeliv förresten? Du är väldigt lik en av dem och det hade förklarat en del i sådana fall...
Men snälla du, jag har inte sagt att det va du som länkade eller gett dig skit för den länken. Men tråden går i samma anda som resten av alla dessa trådarna som startas som handlar om allt ont invandrare gör eller hur synd det är om oss svenskar av en eller annan anledning pga. invandrare.
Tröttsamt är det och det är så uppenbart att man fiskar röster nu till SD.
Lika trovärdig som Fria tider då
Jo, Fria tider ingick i detta också. Lite roligt att du verkar veta exakt vilka som är i den gruppen och att alla är brottslingar. Du får väl lägga fram lite bevis för det påståendet. Dessutom har detta varit ett samarbete med även Expressen men nu kommer du väl påstå att alla där också är kriminella
www.expressen.se/nyheter/granskningen-av-nathat-utreds-av-jk/
www.expressen.se/nyheter/utreder-hatbrott-efter-expressenavslojandet/
www.expressen.se/nyheter/sd-namndeman-avgar-efter-avslojande/www.expressen.se/gt/hogerextremistens-hot-mot-expressen/
Är deras inlägg något du vill ställa dig bakom? Då kan man i så fall fråga sig vem det är som verkligen har "udda" prioriteringar.
Blev nyfiken på vad detta skulle ha med saken att göra, om jag är moderator eller forumvärd