• glaesir

Fler som planerar barn 2015?

Här mensas det för fullt (haha)...

ÄL 25/10 och BIM 8/11!

Börjar känna mig mera säker på mig själv, tror första försöket bara var test försök så jag fick bli varm i kläderna och känna av hur ÄL känns och ser ut osv!

Tur i oturen med att det inte tog sig då jag knappt gjort annat än rest de tre senaste veckorna med akut sjuk hund till 5 (!!!) Olika kliniker otaliga gånger! Skulle vart jobbigt att vara gravid samtidigt och inte riktigt kunnat glädjas då allt annat var i sorg..

• glaesir

Några dagar kvar till ÄL! (på lördag enl. "schema" om det är som förra månaden)
    Känner mig lugnare denna gång och känner att jag känner av min kropp bättre än första försöket, inget går ju snabbare av att man stressar och stoppar upp hela sitt liv för att bli gravid liksom ;)
    När det är menat blir man gravid!

(Fast nog fan längtar jag till BIM nog ;) )

• glaesir

Vad tror ni, ska ha ÄL idag men strecket är ju svagare än kontrollstrecket, när skulle ni chansa på att jag har ÄL?

• glaesir
    glaesir skrev 2014-10-25 08:43:29 följande:

Vad tror ni, ska ha ÄL idag men strecket är ju svagare än kontrollstrecket, när skulle ni chansa på att jag har ÄL?

Men vad äääär det här?! Provade testa ikväll men nu är det svagare än tidigare idag! Trodde ju det var Påväg uppåt! Det översta är från idag kl 09.30 och det undre från idag vid 21.00... Kan jag haft ÄL typ igår? Är inne på försök 2 och förra gången hade jag tydliga ÄL symptom såsom stickningar och sekret men verkligen inget sånt har det vart nu :(

• glaesir

BIM +3! +- 1 dag. Har känt som kramper och "molande" kring tjejmagen sen ca 1v tillbaka och har ökade flytningar. Tog grav test i fredags som var tvärblankt men får nog ta ett nytt imorgon igen om mensen inte dyker upp

• glaesir
    CaaRuu skrev 2014-11-15 11:31:51 följande:
    På måndag blir det 5 veckor  sedan jag hade mens. Just nu är jag på BIM+5. Ohhhh jag hoppas oxå testa åtminstone ett + som syns lite ner än den jag hade.. det känns helt frustrerande att inte veta.. tack för svar :)..

Får vänta till måndag eller nått för att testa igen:):)
    Är på BIM +7, ingen mens i sikte!! Ska ta gravtest måndag/tisdag igen!
    Testade negativt på Bim +2...
  • glaesir

Äsch! Idag på BIM +11 kom mensen...

Skiter i ÄL stickor nästa månad och kör varannan/tredje dag ist!

Blir vårt tredje försök då...

• glaesir
    Vw88 skrev 2014-11-17 11:06:17 följande:

Har inte heller fått direkta utslag på varken billiga eller clearblue tester... Kan vara att man har för låga hormonhalter..

Men idag BIM+2 men negativt även på denna stickan, blir inte klok på det :/

Mina har funkat därifrån
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?