Fler som planerar barn 2015?
Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
NattaLind, 25 år, Östergötland. BIM 30/9.
ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
Sarah1990, 24 år, 1a försöket, BIM 20/9
NattaLind, 25 år, Östergötland. BIM 30/9.
ejh97, 16 år, Gotland, 1a försöket, BIM 8/10
FiiaN, 23 år, Värmland, 2a försöket, BIM 11/10
Kroppen kan ju vara riktigt jävlig ibland alltså!
Läst om så många som har så EXTREMA symptom men inte är det minsta gravida ;) Bara för att man vill så gärna och letar efter det. Skengraviditet är fan inte ok! :(
Jag vill ha 2, kaaaanske 3 barn :)
Jag har aldrig haft mensvärk i hela mitt liv, men jag har fått för mig att min ägglossning kanske kan kännas som mensvärk?
Vet att jag "känt av något" några veckor innan mens ibland, och det har till och med "huggit till" när jag ibland ställt mig upp hastigt. Ibland kan jag också känna mig extra kissnödig fast jag inte är det. ÄL? :P
Tolkningshjälp! Har ju tagit ÄL test varje dag sen torsdags. Idag var det starkare än andra dagar! ÄL på g? Är ju inte som att de verkligen sku va ÄL, då ska de ju va starkare!
Förresten tjejer, hur gör ni?
Jag försöker uppdatera min sambo om allt som händer och hur jag känner mig och liknande för att få honom att på något sätt känna sig delaktig. Förklarade för en stund sedan att jag vill att han ska kunna knyta an på något sätt också genom det jag berättar så han förstår processen och hur allt känns.
Hur gör ni?
Förresten tjejer, hur gör ni?
Jag försöker uppdatera min sambo om allt som händer och hur jag känner mig och liknande för att få honom att på något sätt känna sig delaktig. Förklarade för en stund sedan att jag vill att han ska kunna knyta an på något sätt också genom det jag berättar så han förstår processen och hur allt känns.
Hur gör ni?
Nu fattar jag ingenting Tog ut p-stav 29/8, fick mens 1-4/9 och nu tagit ÄL test varje dag sen torsdags. Idag visade det lite utslag på det och nu ikväll då? LITE BLOD I TROSORNA! Vad är det nu på gång? Varför är det såhär??
Direkt när jag vakna imorse :/ Nå provar ta ett nytt imorgon bitti så får vi se :) Läste att vissa ger de bara utslag på några timmar, de ha ju gått ca 13h sen jag tog testet så:/
Dumma kropp! Vill bara ha facit ;)