• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

mavidyz skrev 2014-09-09 10:28:36 följande:
    Åh, det här med att drömma om bebisar... 
    Jag drömmer varje-varannan natt om att jag antingen plussar eller precis fött barn.... så jobbigt att vakna upp och inte ens vara gravid :(
    Min "gubbe" drömde att jag va gravid, man kan ju hoppas att drömmarna betyder något :) Jaaa det är så segt! Får jag mina test idag så måste jag ju hålla mig för att ta till imorgon...!!!
  • FiiaN
    mavidyz skrev 2014-09-09 11:00:16 följande:
    Åh, jag hatar när man får hem dem och måste vänta tills dagen därpå! 
    En gång höll jag mig (jag är alltid så EXTREMT kissnödig direkt när jag vaknar, oftast pga det jag vaknar) tills posten kom. Våran post kommer mellan 12-14 xP
    Jag skulle jobba natt och kunde därför inte ta testet dagen efter heller, så skulle få vänta två dagar ;)
    Men guuud, stackare xD Men förstår att du inte ville vänta! :) Så skulle jag också gjort!
  • FiiaN
    glaesir skrev 2014-09-09 11:23:23 följande:

Vet inte men nu tror jag min reptilhjärna är på g! Har känt som stickningar i "tjejmagen" och det liksom bubblar ibland där nere. Kände även igår att det spände till! Liksom stramade åt! Hade min första mens eller iaf typ mens (brunaktig o tjock o endast fyra-fem dagar) för fyra dagar sen.. Inga slemmiga flytningar...

Kan de va ÄL? De började igår fm!

Det kan vara äl :) Men vad jag läst brukar inte äl vara fören ca 14 dagar... Men kan väl säkert vara det, alla är vi olika :) Jag har en cykel på 21 dagar, så jag ska ha tidig äl, men jag har ingen aning om när jag har den ^^
  • FiiaN
    glaesir skrev 2014-09-09 11:50:15 följande:

Tänker såhär:

Efter uttagen p-stav fick jag "mensen". Fast som sagt tror jag inte ens de va en riktig mens utan min riktiga mens får jag om ett tag därav ÄL nu! ;) Rimligt?

Fan att inte mina ÄL stickor kommit,

Ja kanske är så :) Hoppas dom kommer snart!
  • FiiaN

Tog ett test nyss BIM+3, men det va negativt :( Väntar till i helgen innan jag testar igen.

• FiiaN
    Therese2014 skrev 2014-09-09 17:45:07 följande:
    Håller tummarna för dig!:)
    Tack så mycket! :) Va sjukt jobbigt att se det negativa svaret faktiskt, även fast jag inte hade så mycket förhoppningar :/
  • FiiaN
    Therese2014 skrev 2014-09-09 20:51:07 följande:
    Förstår det:( men ända sen man bestämde sig för att försöka vill man juh ha ett plus samma dag! Har inget tålamod alls jag:/
    Ja men precis! :/ Jag har rätt mycket tålamod, men detta va jobbigt! Ska vänta lite till och se, så länge mensen inte kommit finns det hopp :)
  • FiiaN
    mavidyz skrev 2014-09-09 22:03:42 följande:
    Tråkigt att det var negativt :( Du har ju haft mkt som skulle kunna tyda på grav. :/
    Men som du säger, så länge inte mensen kommit finns det hopp :) Fortsätter att hålla tummarna!
    Ja det är så skumt :/ Men väntar och ser som sagt. Tack så mycket :)
  • FiiaN

Alltså va taskig kroppen är! Haft molvärkar i en vecka, BIM+5 och inget rött så långt ögat når, har fått bristningar på brösten och negativt test igår :( Ska lingonveckan komma så kan den väl komma nu så man kan börja om...

• FiiaN
    mavidyz skrev 2014-09-10 09:30:58 följande:
    Förstår hur du känner :( Så jobbigt om det inte tar sig men att kroppen segar ut på det så att man inte kan börja om :(
    Ja men eller hur! Varför ska det vara såhär? :(
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?