• Vw88

Fler som planerar barn 2015?

BIM idag, ingen mens än och heller inget plus....
    Fick i alla fall glad gubbe på mitt CB ägglossningstest denna månaden så det är väl bara vänta och se!

• Vw88
    Jossi91 skrev 2014-12-18 11:53:55 följande:
    Bim för mig också, men ingen mens. Har inte tagit något test heller :)
    Hur känns det för dig då? För mig har jag haft molvärk till och från en vecka nu, men många saker som skiljer sig från övriga månader.. Trodde nästan att mensen skulle ha kommit nu, men får se helt enkelt :)
  • Vw88
    Jossi91 skrev 2014-12-18 22:21:49 följande:
    Jag har haft molvärk i ryggen, ilningar och liksom kliat i livmodertrakten. Annars får jag jämt ömma bröstvårtor en vecka innan mens men inget den här gången. Jag vet inte :P vågar inte testa. Det kändes både igår och idag som om mensen kom, att det blev blött liksom men nej nej..
    Jo jag har samma :S BIM+1 idag och ingen mens ännu.. hmm tänkte ta ett test imorgon om den inte dyker upp tills dess! Hoppas på det bästa för oss :)
  • Vw88
    Vw88 skrev 2014-12-19 09:02:52 följande:
    Jo jag har samma :S BIM+1 idag och ingen mens ännu.. hmm tänkte ta ett test imorgon om den inte dyker upp tills dess! Hoppas på det bästa för oss :)
    Har kommit lite blod nu.. Inte alls som vanligt men är väl mensen.
    segt att behöva gå in i försök nr 4 :/
  • Vw88

Inte varit så aktiv här på ett tag då jag och sambon försökt sen i Augusti 2014.
    Testat med ÄL test och kört varannan dag och blivit besvikna månad efter månad. Har känt symptom varje månad, men denna månaden var det annorlunda :)
    Äntligen efter alla månader fick vi ett svagt plus på clearblue! BIM är idag 11/2 <3
    Kan inte beskriva hur lycklig jag är!!!

• Vw88
    mavidyz skrev 2015-02-11 07:45:06 följande:
    Grattis!! :D
    Tack!
    Vågar knappt tro det! :D
    Ska testa imorgon igen!!!
  • Vw88
    FiiaN skrev 2015-02-11 08:48:02 följande:
    Grattis :D Va kul!
    Tack FiiaN! Hur har det gått för dig?
  • Vw88
    FiiaN skrev 2015-02-11 09:10:19 följande:
    Vi har lagt ner med att försöka :( Det får hända om det händer, men det ser inte så ljust ut just nu, då vi har sex max 2-3 ggr per månad... Sen får jag knappt något jobb just nu, vill ju gärna få jobba lite så man kan ha råd med barn.
    Ok, hur kommer det sig att ni inte har sex mer?
    Jobb kommer när man minst anar det, har själv varit i samma situation.
    Lycka till för er!
  • Vw88
    jessis1987 skrev 2015-02-11 09:40:56 följande:
    Grattis till plusset!
    Tack så mycket!

Er chans kommer snart också! Vi har som sagt försökt i 6 månader nu och har samma situaton som dig med att folk i närheten blir gravida med första eller andra barnet.
    Men när det väl er er tur så är det underbart!
  • Vw88

Såhär såg plusset ut i morse. Testade igår men då visade det ingenting.
    Så blir att testa imorgon igen :) vill ha starkt plus :) Men ett plus är väl ett plus :D
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?