Fler som planerar barn 2015?
Tempar*, inte "trampar"...
Tempar*, inte "trampar"...
Har det kommit någon mens nu då??? :)
Ja, man inbillar sig så mkt... Och man försöker att tänka att man inte ska känna efter och att vänta och se, går ju inte fortare att få svar för att man gör det ;)
Men likt förbannat så gör man det! Dumma hjärna ;)
Får jag hoppa in??
Är på bim+3 och fick idag vad jag trodde var mens, bröt ihop lite och tyckte att kroppen var grym som lurar mig så o låter mig bli sen tre dagar. Plugga igen med tampong och försökte peppa upp inför nästa omgång. När jag skulle byta tampong 4 timmar senare är tampongen torr en liten slajmigblodstrimma på toppen bara. Nu ännu 5 timmar senare har de enbart kommit klara flytningar.
Blir galen, ska jag behöva få upp förhoppningarna igen för att sedan bli nedslagen ännu en gång??
Ska tillägga att jag testade negativt på bim och inte testat sen dess. Lycka till till alla!!!!!
Wow! Man är inte inne här på en dag och det har skrivits massor! ;D
Kul att det är fler som joinar och att vi är i ungefär samma ålder allihop! :)
FiiaN: Vill ju inte ge dig falska förhoppningar, men det låter ju verkligen som att du skulle kunna vara gravid! :O Jag har ju läst igenom en miljon trådar när jag har som mest gravidlängtan och tycker att jag läst den där beskrivningen många gånger :P MEN det kan ju lika gärna vara skengraviditet eller att kroppen helt enkelt valt fel tillfälle att strejka lite :/ Men hoppas att du får hem test snart och kan prova, och att det plussar såklart ;)
På tal om UVI har jag också haft mkt problem med det i mina dagar. Usch.
Jag har bara fått penicillin typ två gånger, de andra har de gått över av sig självt.
Jag har druckit mycket tranbärsjuice (vilket jag HATAR), men nu när jag läser era förslag här om citron ist (låter vettigt dessutom det där med sockret i juicen), så blir jag ju lite ledsen att ingen föreslagit det innan jag tvingat i mig äckeltranbären ;)
Alltså, jag kan knappt vänta tills den 25e! Har satt det datumet som datum eftersom jag inte riktigt kan min menscykel än men BORDE ha BIM den typ 16-19 och tänker att om jag inte fått min mens då, ja då jävlar ska jag köpa mig ett test på stört!! ;D
Någon mer än jag som håller på att DÖ av längtan?
Förresten, menar du att du inte haft någon blödning eller något på 67 dagar!? :o