Fler som planerar barn 2015?
Det jag tycker är mysigt med hela den här resan är att det bara jag och min sambo som vet att vi försöker och det har blivit vår lilla hemlighet :)
Jag jobbar :) Som säljare och extraknäcker med lite sexleksakssäljande på helgerna (lär få gömma dem bra när ungen är i världen och börjat gå! :P).
Kan ju tillägga att sambon också arbetar fullt, men åt lantbruk/maskin-hållet.
Du då? =)
Jag och sambon träffades för första gången i juni förra året och blev tillsammans i juli. För varje dag som går känner jag hur kärleken för den här killen bara växer och växer :) Han är 3 år yngre än mig och egentligen raka motsatsen till vad jag trodde att jag ville ha. Helt fantastiskt att han fick mig på fall och nu kan jag inte leva utan den grabben
Vi pratade om barn väldigt tidigt i vårt förhållande men har väntat fram till nu.
Vi flyttar strax till ett stort hus på 160 kvm med pool. Vi behöver barn att fylla huset med! ;) Vi är förvisso på gång att bli stödfamilj (ta emot barn som av olika anledningar har det svårt) en gång/månad. Men vi har rum för många fler! :)
På tal om negativa sidor så har både jag och sambon ett humör som heter duga :P Vi lär oss att hantera det mer och mer och förstå varann under tidens gång, men givetvis har vi tjafs och bråk. Samt så är båda svartsjuka (otrohet och misshandel i tidigare förhållanden), men i slutändan så är vår kärlek så stark att det aldrig hotar vårt förhållande eller vår framtid.
Dock är det ju något man bör behöva tänka på när ett barn är till världen :)
Nu har jag tagit ut p-staven och är på min första cykel sedan dess så är ju inte riktigt med på hur min kropp funkar.
MEN, om man ska köra på att den fungerar som den ska (håller tummarna!) så hade jag min första "fertila" dag igår, men med ÄL på tisdag. Och BIM blir den 30:e sep (suck, lååååångt kvar).
Däremot har jag inte en aning hur ÄL känns så vet inte om jag kan avgöra att jag har det. Samtidigt vill jag inte bli ett test-psyko, men lär väl beställa hem om det inte tar sig den här gången :P