Fler som planerar barn 2015?
Ni som plussat och fick ont i bröstvårtorna tidigt. Hur ont gjorde det egentligen? Jag har sjukt ont nu, det typ bränner och svider. Bim om 1 vecka.
Ni som plussat och fick ont i bröstvårtorna tidigt. Hur ont gjorde det egentligen? Jag har sjukt ont nu, det typ bränner och svider. Bim om 1 vecka.
Kollade nu igen och nu är det ingenting...
Man blir ju inte klokare av att googla :S
Undrar vad som egentligen räknas som "aktiva försök".. När man har oregelbunden mens som jag, är det ju ingen mening med att försöka hålla koll på äl. Och jag har t.o.m hört att man inte ens har äl om cykeln är över 35 dagar (min har varit mellan 38-50 dagar sedan jag slutade med p-piller).
Vi har kört oskyddat sedan augusti, men vet inte om det räknas som snart 8 månader av "aktiva försök".
Jag blir snart galen. . Det måste ju va något fel på mig? Dag 40 i morgon och ingen mens eller plus i sikte. Fan. Alltså varför blir cykeln bara längre och längre? Fick från 28 till 32 till 36 och nu 40 dagar och mer lär det väl bli. Hur fasen ska man lyckas bli gravid om kroppen brer sig såhär?! Sååååå frustrerad.
Slutade blöda efter tre dagar så känns bra trots att det är ledsamt med MF :(
Blir VUL på tisdag för att se att allt är borta så man kan börja se framåt igen.
Kommer aldrig sluta försöka, är mer taggad än någonsin nu konstigt nog.
Men nu vet jag i alla fall att jag kan bli gravid och det känns bra!
Spökstreck, inbillning eller är det något där?
Hej tjejer!
Är så sjukt glad att jag inte är lika hyper över det här med att skaffa barn och att leta symtom. Dom första 3 månaderna va ju hemska, haha! Nu är jag inne på min 7 månad, snart 8e.
Skrev ju i månads att mina bröstvårtor va ömma, det är dom än idag. Men känner inte av något annat skumt i kroppen, själva brösten ömmar inte och har ingen molvärk eller något. Börjar fundera på om det kanske va ägglossning jag hade? Min kropp är ju så svår, speciellt när jag inte ens vet när jag ska få min mens. Men har ALDRIG haft ömma bröstvårtor förut, kan man få det bara sådär? Och om det va ägglossning då, hur länga ska detta hålla i?
Vi myste i söndags och sedan dess har vi inte haft något mer mys... Så om det va ägglossning så får vi väl hoppas att det ligget räckte.
Kram på er :)
Har inte varit aktiv på ett bra tag utan var mest med i början av tråden!
Idag plussade jag!!! :D
Hakar väl på här igen... Fick MF idag i v 6+4... :'(
Tror inte det är sant :O Skakar som tusan!
PLUSSADE JAG MED IDAG IGEN!!!
Fick MF 24/3, gick inte ens en mens emellan!! BF 29/12! Hoppas det går bättre denna gång!!
Äntligen efter 1 års försök och MF i februari i år har jag fått ett plus igen :D
Starkt plus på BIM+5 :D