• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

NattaLind skrev 2014-10-02 14:13:01 följande:
    Du det gör jag med! :)

Köpte faktiskt gravtest idag. Hade inte tänkt testa förrän om någon vecka ifall mensen uteblir ända tills dess, men samtidigt kände jag att jag vill inte gå och hoppas en vecka till och så blir det inget :P

Köpte Clearblue och dom kan man tydligen testa från första BIM egentligen, några kunde till och med testa 4 dagar innan BIM. Så imorgonbitti tror jag att jag gör det! :)
    Hoppas på att få läsa att det blev ett plus imorgon då :D
    Annars är det bara på´t igen ;)
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-10-02 15:57:47 följande:

Om ett ÄL-test ser ut så här så är det väl ingen idé att testa på några dagar eller?

Första gången jag provar nu, så jag har ingen aning om hur det funkar!

Vänta några dagar du :) Ser fram emot att se ett starkt streck :D
  • FiiaN
    NattaLind skrev 2014-10-03 08:23:35 följande:
    Vad som jag visste, negativt! Ingen bebis i magen.

Det var ju det svaret jag nästan var helt hundra på att få, men det var däremot mycket jobbigare att se det svart på vitt än vad jag hade anat. Hatar ju att vara sån, men man kan ju inte låta bli att tänka på vad det är som är knas och varför det inte blir något.

Sedan kan jag ju tillägga att p-staven åkte ut i slutet av augusti och ja, jag vet att det kan ta tid! :P Men i dagsläget vet jag ju inte ens om jag har ÄL. Vore bara så skönt att veta att allt ändå är som det ska. Jag kan ju haft ÄL för en vecka, och att inte veta stör mig :P
    Det är hemskt att vänta på att stickan ska bli klar, och sedan se att det är negativt :( Usch! Vi hoppas på att det kommer ett streck snart :)
  • FiiaN

Åh drömde att jag var gravid! :( Men tog sig nog inte denna månad heller... Dumma konstiga blödning, jag vet ju inte hur jag ska tänka eller göra nu efter den!

Hur går det för alla andra? Ni som är gravida och ni som väntar på ert fina plus? :)

• FiiaN
    pinglon skrev 2014-10-03 10:43:58 följande:
    Med mitt första barn blev jag gravid bara så där, utan att jag ens planerade en graviditet. Helt ärligt hade jag inte ens en tanke på barn just då. Men jag hade heller aldrig använt något preventinmedel med hormoner då heller. Nu är vi på andra försöket efter hormoner i 3,5 år. Enligt min cykel har jag äl idag, spännande hoppas vi lyckas. :)
    Åh hoppas det tar sig idag och att ni får en trevlig tid ihop ;)
  • FiiaN
    majskroken skrev 2014-10-03 13:14:10 följande:

Okej, det går inte att lägga in bilder från iPhone eller ipad alltså? Haha

Hmm synd att det inte kommer upp någon bild :/ Testa när du sitter vid en dator :)
  • FiiaN
    Phialia90, 24 år, 2:a försöket, BIM 11/9
    Sarah1990, 24 år, 1:a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1:a försöket, Östergötland. BIM 30/9

Lillapyret3, 2:a försöket, BIM 5/10
    ejh97, 16 år, Gotland, 1:a försöket, BIM 8/10 
    Haylie13, 1:a försöket, BIM 10/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2:a försöket, BIM 11/10
    ticcer, 4e försöket, BIM 14/10

Pinglon, 26 år, Finland, 2:a försöket, BIM 17/10
    Syrran 86, 28 år, Göteborg, 1:a försöket, BIM 20/10 
    Kasovi, 21år, Stockholm, 2:a försöket, BIM 25/10

Mavidyz. 24år, Dalarna, 1:a försöket, BIM okänt
    Glaesir, 23 år, 1:a försöket BIM okänt.
    Klumposaurisen, 20 år, Östergötland
    EllenD

Plus Plussat

Therese2014
    Ancl
  • FiiaN
    Phialia90, 24 år, 2:a försöket, BIM 11/9
    Sarah1990, 24 år, 1:a försöket, BIM 20/9
    NattaLind, 25 år, 1:a försöket, Östergötland. BIM 30/9

Lillapyret3, 2:a försöket, BIM 5/10
    ejh97, 16 år, Gotland, 1:a försöket, BIM 8/10
    EllenD, 2:a försöket, BIM 8-12/10
    Kvinna16780 27 år, Stockholm, första försöket BIM 9 oktober

Haylie13, 1:a försöket, BIM 10/10
    FiiaN, 23 år, Värmland, 2:a försöket, BIM 13/10
    ticcer, 4e försöket, BIM 14/10

Pinglon, 26 år, Finland, 2:a försöket, BIM 17/10
    Syrran 86, 28 år, Göteborg, 1:a försöket, BIM 20/10 
    Kasovi, 21år, Stockholm, 2:a försöket, BIM 25/10

Mavidyz. 24år, Dalarna, 1:a försöket, BIM okänt
    Glaesir, 23 år, 1:a försöket BIM okänt.
    Klumposaurisen, 20 år, Östergötland

Plus Plussat

Therese2014
    Ancl
  • FiiaN
    glaesir skrev 2014-10-05 19:17:51 följande:

Imorgon är det ÄL +6. Hade en 10 kronors blodblandad flytning på ÄL +4 (nidblödning??)

I övrigt har jag vänster bröst ömt, hugg i "tjejmagen" som ibland går ut i ryggen samt ömma bröstvårtor! Hoppas på plus! Har BIM den 13e

Åhhh men gud! Låter ju väldigt positivt i alla fall! Själv känner jag inget alls :( ÄL+11... Fast rätt så inställd på att det inte tog sig efter den där blödningen jag fick...
  • FiiaN
    EllenD skrev 2014-10-05 13:22:20 följande:

Jag är lite osäker när jag har BIM med tanke på att mensen var försenad sist... men mellan 8-12 Oktober i alla fall. Idag började jag känna av att det gör lite ont i tjejmagen, men det har det börjat göra nu innan mensen de sista gångerna. Jag får nya symptom i perioder. Senaste har varit mensvärk i nån vecka innan, sjukt jobbigt. Det är det andra försöket för oss nu och önskar att min kropp kunde låta bli att ändra symptom och cykellängd just nu! Obestämd

JAg är också väldigt osäker.. Min har också varit försenad och sånt, så det är inte lätt detta :/ Trodde inte det skulle vara såhär svårt :(
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?