Fler som planerar barn 2015?
Kul att vi är några stycken som hade ÄL samtidigt där vid jul :) kan vi vänta ihop nu under de här jäkligt långa dagarna! Själv har jag inte känt ett skit så är inte allt för hoppfull...
Kul att vi är några stycken som hade ÄL samtidigt där vid jul :) kan vi vänta ihop nu under de här jäkligt långa dagarna! Själv har jag inte känt ett skit så är inte allt för hoppfull...
Går det förresten att känna någon skillnad på vanlig mensvärk och gravidsymptom? Känns de olika på något sätt?
Drömde att jag plussade i natt och det kändes då himla verkligt... skapligt besviken när jag vaknade och insåg att det inte var på riktigt :(
Jag inser att jag har för lite sex, kollar på min app och inser det så det är inget jag märkt av eller min pojkvän:)
men ett försök i allt detta är ju faktiskt att ligga mer. :p
"Om det blir negativ denna månad medt" skulle det ju stå :)
jag läste nånstans att man ska börja ha sex direkt när mensen är slut, varannan dag..sen ska man ha sex dagen före ÄL på ÄL och efter ÄL..det var tydligen..effektivt..
men ja livet e ju som det blir, det kommer saker emellan, humöret och killen är bortrest så man kan inte alltid ha sex liksom:P
Hur ser det ut för er alla nu då? När är nästa BIM för alla? :)
Tjejer! Jag tycker vi gör en ny lista, och så lovar jag att hålla den uppdaterad :) Vi var ju så himla duktiga på det för ett tag sedan!
Så skriv ett inlägg med:
Ålder
Vilket län ni bor i
Vilket försök ni är inne på
Om ni har barn sedan innan
När ni har BIM
Svara på det ni vill/kan så skapar vi en ny lista :)
Kul med en till Östgöte! :)
Är det för tidigt att testa i morgon om jag har BIM den 11:e? Står inte ut att vänta längre nu... :P vill veta hur det ligger till så jag kan börja peppa inför nästa månad.