• FiiaN

Fler som planerar barn 2015?

Heheh ehm *starkare ska det såklart stå!

• FiiaN
    mavidyz skrev 2014-09-23 12:34:29 följande:
    Hoppas att det blir starkare så att du inte haft ÄL än och kan träffa lättare!! Va spännande :D
    HOPPAS HOPPAS!!!! :D HAde i alla fall sex i söndags isf.
  • FiiaN

Vi låg i förrgår, igår kom annat ivägen tyvärr, så hoppas det inte är kört pga det. DOCK blev jag så fruktansvärt ledsen imorse! När jag gick på toa så hade jag typ ett blodbad där nere :´( Vet inte vad som hände inatt! HAr haft liiite sparsamma blodflytningar men imorse va det liksom mer än vad jag brukar ha vid mens :( Har fått haft tampong hela dagen... Vad händer med mig? Avtar det inte så ska jag ta mig till gynakuten. VAd skulle ni göra? HAr typ googlat sönder google utan ett bra svar...

• FiiaN
    NattaLind skrev 2014-09-25 15:21:12 följande:
    Det kan inte vara så att din kropp är lite sönderstressad pga av alla tankar och prat kring eventuell graviditet? Kroppen snappar ju upp sånt oerhört snabbt!

Sedan tyder man ju precis ALLT nu, som man kanske inte gjorde innan. Helt plötsligt ser man alla detaljer, som att mensen är sen, den är riklig, hur flytningar är, när molandet kommer osv.

Stod själv i spegeln efter duschen igår och studerade mina bröst. Hade jag verkligen dom här bristningarna innan? (Antagligen, men har aldrig glott på brösten så mycket som jag gör nu).
    Ja jag har ingen aning, kanske är så. Men varför kommer en sån blödning? :( Blir rädd! Men absolut, man studerar ju kroppen nåt så sjukt just nu. Dock inte lika stressad nu som förra månaden.
  • FiiaN
    Syrran86 skrev 2014-09-25 16:54:36 följande:
    Blöder du fortfarande? Om jag var du skulle jag ringa 1177 och rådfråga!
    Vet inte, vågar inte kolla :( Så man kan ringa 1177? Tänkte om dom inte kunde svara på såna frågor, men det kanske dom kan?
  • FiiaN
    kvinna16780 skrev 2014-09-25 19:50:29 följande:
    Det här låter kanske lite knäppt men har din sambo ont i sin penis? Jag och min kille hade sex en gång och när jag gick på toa efter var det lite blod på pappret. Några timmar så blödde jag rejält. Jag ringde VG för att jag blev skraj och de visste inte vad det var. De sa att om det fortsätter så borde jag åka till akuten. Men det slutade efter några timmar. Min kille hade ont i sin penis så han ringde VG. Något hade tydligen brustit när vi hade sex så han började blöda, så det var så jag fick all blod i mig ( låter sjukt äckligt :/) men de kanske är något sånt?
    Jahaa men gud va sjukt! Asså vi hade ju inte haft sex då, vi hade det dagen innan bara. Han har inte ont i penis vad jag har hört i alla fall. Men sitter med luren vid örat nu och har plats nr 6 till 1177...
  • FiiaN
    mavidyz skrev 2014-09-25 21:25:02 följande:
    Någon som vet ifall ÄL-test kan ge utslag vid mens? Isf kan det kanske vara mens och sjukt mkt bara? Innan jag började med alla piller för många år sedan hade jag sjukt oregelbunden mens, både tidsmässigt och mängd. Ibland kom det pyttelite och ibland kom det MASSOR!
    Oj ingen aning faktiskt... Men i så fall blir jag sur ^^ Asså va bara 11 dagar sedan min riktiga mens kom :O Gud blir helt prillig! Hoppas VG har något bra svar! Har plats 4 och suttit i snart 40 min i kö, GAAAH!
  • FiiaN
    mavidyz skrev 2014-09-25 21:52:25 följande:
    Fy för att hamna i sån kö när det är nått sånt här :( hoppas de som är före i kön hoppar ur ;)
    Fick ingen som helst svar typ... Förstås kom jag till en man också som verkade vara lite bakom flötet..! ÅHH kokar i mig. Han frågade hur ofta jag fick byta binda och hur mycket jag blöder, ASSÅ för det första har jag tampong i eftersom jag inte har bindor hemma och detta blodbad kom lite hastigt, för det andra, eehm vänta lite jag ska bara krama ur tampongen i ett dl mått... HAHAH förlåt för min ironi, men han va så irriterande!
    Får väl vänta och se om det avtar, annars får jag väl ringa 1177 igen och hoppas på att en klok kvinna varar. :P
  • FiiaN
    glaesir skrev 2014-09-29 10:08:30 följande:

Gott folk, min första ÄL är här!!!!

Skulle bara testa på skoj (har slarvat) och d e så positivt det bara kan bli!!!!!
    Wohooo! Heja :D
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?