Fler som planerar barn 2015?
Jag måste berätta för någon... Jag har plussat! Det var en nidblödning och jag är i vecka 4. Såklart så är det i början och allt kan hända.. Men är så himla chockad och lycklig över vårt +
Lycka till allihop!
Jag måste berätta för någon... Jag har plussat! Det var en nidblödning och jag är i vecka 4. Såklart så är det i början och allt kan hända.. Men är så himla chockad och lycklig över vårt +
Lycka till allihop!
Äntligen händer det något!
Ringde ju gyn för någon månad sen pga av att jag inte haft mens sen ungefär
juni/juli och ville kolla om det är något på tok. Då sa sköterskan jag pratade med att det enda de kunde göra var en fertilitetsutredning och att man måste göra den
som ett par, men vi vill ju gärna lyckas på egen hand och jag ville gärna undersökas bara jag. Ringde nyss igen och tänkte låta bli att nämna att vi
försökte bli gravida ihop om att få annat svar, men de hade ju såklart allt på datorn så hon visste ju vad som sades förra gången ;) Men nu är jag iaf på väntelista för att kolla upp min uteblivna mens! :) Jag skulle få kallelse någon gång runt nyår trodde hon :)
Ja, hoppas på tid så snart som möjligt och att de hittar något de kan fixa så att vi slipper göra fertilitetsutredning :) Bara lyxen att få ÄL varje månad så man har lite fler chanser/ år :P
Nu fick jag även ett plus! Sitter fortfarande bara å stirrar på testet!! Känns overkligt..
Och DÄR kom till sist min mens. Cykeldag 136. Ska nu testa rosenrot och hoppas på att jag får en kortare och vettigare cykel. Annars har jag väl ÄL i typ.. Slutet av feb eller nått..