Fler som planerar barn 2015?
Ja det får vi göra :D Kul att vi hade precis samtidigt!
Men precis som du säger, tar det sig inte nu så vet han i alla fall till nästa gång hur viktigt det faktiskt är :D
Rensade lite i listan för de som inte uppdaterat sin BIM på ett tag (eller meddelandet att dom plussat). Så känner ni er orättvist borttagna, hojta till!
Ja det är ju extremt viktigt att sluta innan man försöker det är därför jag gör det :)
Tänkte om det finns fler som jag som försöker sluta, så man kan peppa varandra lite.
En annan fråga är om det är många av er som kör med ÄL stickor? Eller kör ni bara på?
Hej tjejer!
Mensen dök upp den här månaden med. Har ju haft en cykel på 32 dagar samt 30 dagar sedan p-staven åkte ut, och på appen justerar sig ju ÄL när man efteråt fyller i när mensen dök upp. Nu när jag kollade så har jag och sambon prickat in ÄL på dagen, men inte haft sex de två dagarna innan. Haha :) Gör om gör rätt!
Blir att testa med stickor denna gången så man får lite bättre koll. Blir tredje försöker för mig, är ju ingenting egentligen men är så otålig!
Kolla av listan, har inte koll på vilka som plussat och vilka som är inne i ett nytt försök! :)
De som inte uppdaterar sig från okt kanske är bäst att plocka bort helt? :)