FiiaN skrev 2014-10-23 06:56:26 följande:
Åhh känner mig lite ledsen på något sätt :/
Den 21a stod det i min ptracker att jag skulle ha äl, och mycket riktigt så stämde det :D Testa med äl, test först på dagen sen på kvällen, och på kvällen va det mycket starkt streck. Så efter äl-testet fick vi till ett mys.
Sen tog jag ett nytt test igår för att se hur det såg ut, och det va inte alls starkt streck så då har ju ägget lossnat :) Så försökte få till lite mys med gubben, men han tvärvägrade... :( Han hade fått jobba över igår och va helt slut. Blev bara så ledsen på nåt sätt att få ett nej just den dagen. HAHAH han får säga nej vilken dag som helst i månaden men inte denna xD Men han bad väl typ om ursäkt imorse och sa att han mådde dåligt över att det inte blev av på den dagen som det är stor chans att träffa rätt på...
Men ja vi får hoppas att det räckte med att mysa samma dag som jag fick det starka strecket :)
Nu vet inte jag om min p-tracker stämmer, men skulle haft äl igår och hade "hugg" i livmodern. Jag och sambon myste två dagar innan för denna gång hade jag planerat att ha sex just på ÄL. Blev det något?
Naaaaaeee! Sambon var trött och tjurig och jag blev ledsen. Fick också en ursäkt i morse men va fan?! Igår var ju dagen med stort D! Även om det finns en chans att simmarna sen två dagar innan (eller ja, 36 timmar innan) klarar av det så hade ju chansen varit BETYDLIGT större om jag fått komma till igår. Så nu sitter jag och tjurar och "vet" att det inte kommer ta sig denna månad heller. Åh så frustrerad!!!
Dock är jag ju inte hundra på att jag hade ÄL igår men ändå..... risken är stor.