• mavidyz

Fler som planerar barn 2015?

pinglon skrev 2014-10-03 13:45:14 följande:

Gårdagens ÄL test 

och här kommer dagens ÄL test, ser lovande ut eller vad säger ni tjejer? :)

Helt klart stegring! :D
  • mavidyz
    glaesir skrev 2014-10-04 15:49:13 följande:
    Kom bara lite på morgonen, inte en syn av något blod sen dess! Hade ju ÄL i början på veckan, så det borde ju kommit blod isf DÅ och inte NU?!
    Hur många dagar efter ÄL fäster ägget om man är gravid? Kan det blöda?
  • mavidyz
    glaesir skrev 2014-10-04 17:30:03 följande:

4-8 dagar hörde jag! Det kan blöda - ja smile1.gif

OM de nu var nidblödning så lite bara!

Då är det ju inte helt otänkbart att det kan vara det :D
  • mavidyz
    glaesir skrev 2014-10-05 19:17:51 följande:

Imorgon är det ÄL +6. Hade en 10 kronors blodblandad flytning på ÄL +4 (nidblödning??)

I övrigt har jag vänster bröst ömt, hugg i "tjejmagen" som ibland går ut i ryggen samt ömma bröstvårtor! Hoppas på plus! Har BIM den 13e smile1.gif

Åh, det låter ju verkligen positivt! :)
  • mavidyz
    hannap90 skrev 2014-10-05 20:29:54 följande:

Bim + 5, och ingen tillstymmelse till mens. Kan kroppen spela en ett spratt bara för man så gärna vill vara gravid?

Ja, den kan ju tyvärr det.. Dumma kropp..

Har du tagit något gravtest? :)
  • mavidyz
    hannap90 skrev 2014-10-05 22:26:40 följande:
    Ja, och det har varit negativt :/ skall testa på tisdag igen om inte mensen kommit.
    Ok :/ är ju tyvärr ofta det händer att mensen är sen för folk som verkligen vill bli med barn :/ dumma kropp!
  • mavidyz
    glaesir skrev 2014-10-06 21:49:20 följande:

Imorgon bitti testar jag med ÄL test (funkar tydligen som gravtest med!?)

ÄL +7 eller +8 imorgon, KAN ju visa smile1.gif

Håller tummarna!

Rustar på där nere ännu, ömma bröstvårtor, blodådror på brösten (KAN ha vart där förut), enorm trötthet, humörsvägningar. Både jag och sambon tycker brösten blivit större.

Idag vid lunch kände jag också hur det "ilade till" i dem!

Åh, det låter ju verkligen bra! :)
  • mavidyz
    FiiaN skrev 2014-10-08 07:10:24 följande:

Alltså börjar snart gråta! På typ 4 veckor så har jag haft 3 blödningar... Igår va det lite och ljust, idag när jag vaknade så va det mycket mer och mörkrött... Ursäkta infon, men är så frustrerad! :(

Förstår frustrationen! Man kan ju stå ut med den vanliga väntan mellan ÄL och BIM men när det krånglar så man inte vet ett skit.. :(

Jag har fortfarande inte haft ÄL vad jag vet.. CD 96.... Har liksom inget datum att sätta på nått :(
  • mavidyz
    kasovi skrev 2014-10-09 20:41:15 följande:
    Hon hade en infektion i livmodern... Hon var gammal och sliten, så hon hade förmodligen inte klarat av en operation med återhämtningen osv.

Jag vill typ gräva ner mig någonstans. Har ju haft henne sedan jag var 11 år. Min håriga lilla prinsessa sover nog gott nu iallafall.
    Usch! Avlivade en katt jag med för några år sedan som jag haft sen jag var liten.. Aldrig haft en så nära "relation" med ett djur som med den katten :( hoppas du mår bättre snart <3
  • mavidyz
    glaesir skrev 2014-10-11 11:43:45 följande:

Fan nu kom mensen, BIM -3 :'(

Positiva är ju att då kommer ÄL snabbare...

Var ju första försöket men är ju ledsamt ändå! :(

Nytt försök med ÄL 25/10...

Tråkigt med mensen :( men som du säger. ÄL tidigare om mensen är tidig :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?