Fler som planerar barn 2015?
Alltså shit vad ni jämt skriver MASSOR när jag jobbar eller inte har tid av annan anledning, och så får jag läsa ikapp massor ;)
Jag köper mina tester på billiga-tester.se, kommer inte ihåg vad de kostar, men det har erbjudanden när man köper större pack :)
Jag och min man träffades första gången när vi började i 7an för 11 år (?) sedan. Vi gick i samma klass i både högstadiet och gymnasiet. Nu är vi tillsammans för tredje gången och gifte oss i somras :) Denna gång har vi varit tillsammans i 6 år och 2 mån :) De andra gångerna varade det i ca 11 månader och 6 månader.
Tycker som de flesta av er att längden på förhållandet inte är det viktigaste. Många som varit tillsammans i evigheter har lika stor risk att bryta upp. Och jag visste redan första gången jag och min man var tillsammans att han var mitt livs kärlek ;)
Spännande med att var stödfamilj! Det är något jag tänkt på mycket, men samtidigt inte vet så mkt om. Tror inte att min man skulle vara så intresserad av det i dagsläget, men kanske någon gång i framtiden :)