• mavidyz

Fler som planerar barn 2015?

FiiaN skrev 2014-09-23 12:29:09 följande:

Tog en sticka förut och sen såg ut såhär. Dock hoppas jag att strecket blir stackare och inte svagare :( Trodde inte jag skulle ha äl fören om några dagar... :O

Hoppas att det blir starkare så att du inte haft ÄL än och kan träffa lättare!! Va spännande :D
  • mavidyz
    FiiaN skrev 2014-09-23 13:23:16 följande:
    HOPPAS HOPPAS!!!! :D HAde i alla fall sex i söndags isf.
    Ja, men det skulle ju kunna passa jättebra om du har ÄL idag eller imorgon :)
  • mavidyz
    FiiaN skrev 2014-09-24 12:59:54 följande:

Starkare streck idag (tror jag) :D Ska testa ikväll igen!

Tycker det ser starkare ut :D sluta skriv här och gå och ligg ist ;);)
  • mavidyz
    FiiaN skrev 2014-09-25 21:08:30 följande:
    Jahaa men gud va sjukt! Asså vi hade ju inte haft sex då, vi hade det dagen innan bara. Han har inte ont i penis vad jag har hört i alla fall. Men sitter med luren vid örat nu och har plats nr 6 till 1177...
    Någon som vet ifall ÄL-test kan ge utslag vid mens? Isf kan det kanske vara mens och sjukt mkt bara? Innan jag började med alla piller för många år sedan hade jag sjukt oregelbunden mens, både tidsmässigt och mängd. Ibland kom det pyttelite och ibland kom det MASSOR!
  • mavidyz
    FiiaN skrev 2014-09-25 21:28:03 följande:
    Oj ingen aning faktiskt... Men i så fall blir jag sur ^^ Asså va bara 11 dagar sedan min riktiga mens kom :O Gud blir helt prillig! Hoppas VG har något bra svar! Har plats 4 och suttit i snart 40 min i kö, GAAAH!
    Fy för att hamna i sån kö när det är nått sånt här :( hoppas de som är före i kön hoppar ur ;)
  • mavidyz
    FiiaN skrev 2014-09-25 22:27:16 följande:
    Fick ingen som helst svar typ... Förstås kom jag till en man också som verkade vara lite bakom flötet..! ÅHH kokar i mig. Han frågade hur ofta jag fick byta binda och hur mycket jag blöder, ASSÅ för det första har jag tampong i eftersom jag inte har bindor hemma och detta blodbad kom lite hastigt, för det andra, eehm vänta lite jag ska bara krama ur tampongen i ett dl mått... HAHAH förlåt för min ironi, men han va så irriterande!
    Får väl vänta och se om det avtar, annars får jag väl ringa 1177 igen och hoppas på att en klok kvinna varar. :P
    Vafan.. Män förstår sig verkligen inte på sånt här... Hoppas det blir bättre!
  • mavidyz
    ejh97 skrev 2014-09-26 07:42:06 följande:

Hur tidigt efter ÄL kan man ta gravtest?
    Hade ÄL den 24 :)

Man brukar räkna att BIM är 14 dagar efter ÄL, men vissa kan plussa innan och vissa kan plussa senare :) jag skulle testa på BIM tidigast för att eventuellt slippa testa fler gånger, men jag vet att det kan vara svårt att hålla sig ;)
  • mavidyz
    Therese2014 skrev 2014-09-27 14:08:25 följande:
    Hur gick/går det?:/

Bim -10 för mig, spännande!! Ska testa på bim-4, även om jag inte tror på ett plus så kan man juh alltid hoppas:D hur går det för er andra?
    Spännande, inte många dagar kvar nu! :)

Själv har jag inte sett skymten av varken ÄL eller mens.. CD 87 nu....:(
  • mavidyz

Åh, kul att någon gått och plussat när man varit oaktiv!! Grattis :D

Tråkigt med mens och bråkande cyklar :(

• mavidyz
    NattaLind skrev 2014-10-02 08:39:36 följande:

BIM +2 idag. Inget sikte av mens ännu. Heller inget sikte av graviditet :P Molandet håller fortfarande på.

Vad gör man? Får vänta lite till.... :P

Hoppas den håller sig borta och att det är något där inne! :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?