• Vw88

Fler som planerar barn 2015?

pinglon skrev 2015-02-12 09:49:54 följande:
    Grattis :) 
    Tack så mycket :D
  • Vw88
    FiiaN skrev 2015-02-12 08:41:51 följande:
    Pga att jag inte har något jobb, så ligger allt på min sambo :/ Och det gör att han blir stressad och måste jobba massor, sen när han kommer hem är han helt slut :( Sen har han fått börja gå och prata med en för han blivit lite deprimerad över detta. Denna månad har jag inte fått jobba en enda dag. Hatar detta! Så jag är väl inte heller i rätt tillstånd för att skaffa barn just nu, tyvärr :( Men längtar till den dagen, men gör inget om det får vänta ett tag heller.
    Stort lycka till för er också! :P
    Usch det låter som en riktigt jobbig situation för er! Styrkekramar!
    Men så länge ni har varandra så kommer allt lösa sig, jag vet av erfarenhet hur det är när man inte har jobb och det känns som om man inte kan bidra själv :(
    Men en dag kommer det både jobb och ett plus! Det lovar jag dig!
  • Vw88
    Lotten skrev 2015-02-14 18:24:38 följande:

Ni som plussat och fick ont i bröstvårtorna tidigt. Hur ont gjorde det egentligen? Jag har sjukt ont nu, det typ bränner och svider. Bim om 1 vecka.

Jag fick ont i mina vid ÄL och sen höll det i sig till BIM, därefter inte lika ont men mer ont i brösten :) är i 4+5 idag :)
  • Vw88
    FiiaN skrev 2015-02-16 08:38:33 följande:
    Ja det är lite tråkigt. Men jag trivs kanon i hans sällskap, och som du säger, en dag kommer både jobb och barn. Njuter av att få leva ihop med den stora kärleken :D Kram!

Precis! Det är så du ska tänka :D
    Lycka till för er :D
  • Vw88
    Syrran86 skrev 2015-02-17 10:11:27 följande:

Tog ett digitalt test idag eftersom det förra var så svagt

Grattis grattis!!!
    Vi ligger nog lika du och jag :D jag är på 4+6 idag :)
  • Vw88
    Syrran86 skrev 2015-02-17 12:47:09 följande:
    Vad kul jag är nog i 4+2. Ringde Mvc idag och ska på inskrivning 16/3.
    Kul för dig! Ska ha möte med BM på fredag :) lite information och så :)
    Då har vi BF i oktober båda två :D
  • Vw88
    Syrran86 skrev 2015-02-17 14:14:57 följande:
    Är det första barnet? Jag väntar mitt andra. Har en son som blir två i vår. Vad tidigt du får komma till BM! Bra! Jag kommer ju redan vara i v 9 när jag går dit.
    Ja det är första barnet :) sambon har en dotter på 4 så är bonus mamma varannan vecka :) ska bli så underbart att bli mamma!
    Tydligen information och samtal på en halvtimma typ sa BM :)
  • Vw88

Livrädd :(
    Ljusrosa flytning nu på morgonen och molvärk i ryggen (har dock haft ont i ryggen innan).
    Är i 5+2 idag :(
    Ska till BM om några timmar, hoppas så att det inte är ett missfall Gråter

• Vw88

Kollade nu igen och nu är det ingenting...
    Man blir ju inte klokare av att googla :S

• Vw88
    mavidyz skrev 2015-02-20 07:58:42 följande:
    Det är ju inte allt för ovanligt att blöda lite när man är gravid utan att det är missfall! Bättre att vänta på vad BM säger och inte googla för mkt! Håller tummarna för att allt är bra :)
    Tack! Nej jag vet men paniken som uppstår gör det inte lätt :(
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?