• Filli89

Fler som planerar barn 2015?

Hej hoppar gärna in här, hoppas det är okej att man försökt längre tid, de här blir 10 försöket för mig, har väntat så länge men inget händer, har bim 22 oktober hoppas det ska vara något denna gång, det känns som att det är något speciellt denna månad eller så inbillar ja mig som vanligt haha börjar bli less på de hela.

• Filli89
    Miia84 skrev 2014-10-16 15:40:56 följande:
    Spännande vi har BIM samma dag! :) ska du testa nått innan eller väntar du till BIM? Såå svårt att vänta haha 
    Jaaa va kuuuul .. Vi får hejja på varandra i denna grupp, efter tio försök och efter att ja varit skengraviditet så tror ja att jag passar på graviditets test, man blir bara ledsen av att ta test i onödan visar nog sig om de är nått, blir hellre ledsen av mensen än negativt test, sj da? Några symptom ännu.
  • Filli89

Hej tjejer tänkte kolla hur det går för alla här, jag har börjat med ICSI och är mitt under hormon behandlingen, hur går det Fian?

• Filli89
    FiiaN skrev 2015-05-10 11:06:10 följande:
    Hej! Oj jag är så dålig på sånt, vad är det för något? :) Jag är faktiskt i vecka 8, plussade i tisdags :)
    Jaaa såg det precis helt lycklig blev jag , efter alla nedgångar du varit med om stort grattis du förtjänar det verkligen. jaa alltså jag har försökt sedan december 2013, så vi har börjat med Ivf dvs provrörs befruktning, började med hormon behandlingen igår så om jag blir gravid vet jag det slutet på maj, spännande.
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?