• Liam05

Fler som planerar barn 2015?

Jag är på BIM +2 idag och igår eftermiddag fick jag ett väldigt svagt plus på CB. Tog ett CB digitalt 15 min efter o fick svaret inte gravid, tog ett nytt CB digital i morse med morgonurinenet o fick samma svar, inte gravid.

Är det kört nu?

• Liam05
    FiiaN skrev 2015-05-10 09:28:11 följande:

Nej det behöver inte vara kört. Jag har en vän som tagit 5 negativa digitala test, men fick svagt plus på en vanlig sticka. Man ska ju tänka på att man kanske inte får ett plus på en gång. Hon fick plus en vecka efter bim. :) Hoppas du får ett starkt fint plus snart!

• Liam05
    FiiaN skrev 2015-05-10 11:04:59 följande:

Men titta :) ett svagt streck! Hoppas det ökar nu :) kram!

Inget spökstreck då?
  • Liam05

Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!

• Liam05
    Liam05 skrev 2015-07-29 20:49:36 följande:

Jag är på BIM -4 idag o jag sedan 4 dagar tillbaka ca haft rosa flytningar o lite molvärk, men sedan igår kväll så har det kommit klart rött blod i omgångar o har jag stoppat in en tampong så har den knappt blivit färgad plus stark molvärk. Fattar inget!!

Ingen?
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?