• evve88

Fler som planerar barn 2015?

Hej!

Hoppas det är ok att jag hoppar in jag med :) Vi slutade med p-piller i januari i år och har sedan dess haft mens två gånger. Vet inte om den är regelbunden än då jag ätit p-piller i sju år och innan dess hade väldigt oregelbunden..

Har BIM 2/3 enligt beräkningarna efter de senaste två mensperioderna.
    Dock har jag senaste dagarna haft liksom värk i äggstockarna. (sådär så man riktigt känner att det är just dom det värker i och inte magen) ökad hunger och sötsug. (kan ju bero på att jag slutat med p.piller ingen aning!) Kisset är väldigt gult och får liksom gult på pappret när jag torkar mig. Nu när jag åt lunch på jobbet kände jag efter att jag druckit vatten att det smakade så sjukt konstigt i munnen. Kan inte beskriva känslan men var tvungen att springa och ta en chokladbit för att få bort smaken. Aldrig känt så innan.
    Däremot har jag inte ont i brösten eller några sådana symptom!

Någon som känt så efter att man slutat med P-piller? Hur som är jag gärna med och följer och hoppas såklart med på ett plus :) Lycka till alla!

• evve88
    WhiteRose skrev 2015-02-19 14:11:31 följande:
    Den verkar ju rätt regelbunden om du redan haft mens 2 ggr :) Får också akut sötsug ibland, slutade dock med p-piller i augusti.
    Haha, Sant. Jag har väl kanske liksom förväntat mig att den ska vara oregelbunden eftersom den alltid varit det tidigare..

Hur går det för dig? Har inte haft tid att läsa igenom hela tråden..
    När har du BIM?
  • evve88
    WhiteRose skrev 2015-02-19 14:40:09 följande:
    Enl. min app har jag BIM 28/2. Har dock haft oregelbunden mens sedan jag slutade med p-piller, den har gått från 40 --> 41 --> 50 --> 38 dagar. Idag är jag på dag 31 i denna cykel. Har dock fått neg. på äl test när appen menade att jag skulle ha äl, så tror äl hoppade över denna månaden :/

Annars försöker vi ha sex ca. var tredje dag, för att kunna pricka in äl.

Okej.. Svårt det där och jobbigt när det hoppar över :(
    Har ni försökt länge?
  • evve88

Hur går det för er andra?

Och whiterose du har inte fått något mer svar? Hoppas på det bästa!

Tog test idag, har sån Molvärk i magen, ömma bröst och trött. Negativt. Men är på BIM -3 så kanske tog för tidigt. Men lätt att bli uppgiven direkt! Många som testat negativt i början och fått plus senare?

Ååh jag ska inte ta test så tidigt nått mer...

• evve88

Dakine:

Åh är kass på dom testen, har bara använt clearblue... Använder du bara dom?

Ja varför testar man, bättre att leva lite ovisst och inte bli besviken :p man ska ju inte ge upp förrän mensen kommer men ändå..

• evve88

G

glaesir skrev 2015-03-19 21:40:48 följande:

Har inte varit aktiv på ett bra tag utan var mest med i början av tråden!

Idag plussade jag!!! :D

Grattis!!! Åh vad skoj!
  • evve88
    glaesir skrev 2015-03-26 12:27:52 följande:

Hakar väl på här igen... Fick MF idag i v 6+4... :'(

Åh nej beklagar verkligen :/
  • evve88
    FiiaN skrev 2015-05-05 06:59:58 följande:

Tror inte det är sant :O Skakar som tusan!

Grattis!! :)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?