• hannap90

Fler som planerar barn 2015?

Jag och min sambo planerar också barn. Hade ägglossning den 16:e nu, och BIM den 30 september. Så håller tummarna för att det skall vara något.
    Tycker jag är lite tröttare än vanligt, haft lite känningar vid äggstockarna, men kan ju vara inbillning också..
    Hade ju varit en enorm tur om man hade blivit gravid på första försöket :)

• hannap90
    NattaLind skrev 2014-09-19 09:52:05 följande:
    Du ligger du på exakt samma dagar som mig! :)

Jag tror inte jag är gravid nu, känner inte av någonting alls. Hoppet är ju det sista som överger en men jag tror allt att allt känns precis som vanligt (mer än höströtthet).
    Spännande! :) Vi får hålla tummarna för varandra då. Som du säger, hoppet är det sista som överger en. 

Är det ert första försök också? :)
  • hannap90
    NattaLind skrev 2014-09-19 11:35:58 följande:
    Ja man kan ju hoppas att man är en av dom som blivit gravid men inte känner av något. Högst tveksamt men vatusan ;)

Ja det är det :) Tog ut p-staven för några veckor sedan så jag vet ju inte om ÄL kommit igång ens. Men ååååh vad jag hoppas!
    Ja samma här :) Lång väntan när man vill beskedet nu, haha!
  • hannap90

Bim + 5, och ingen tillstymmelse till mens. Kan kroppen spela en ett spratt bara för man så gärna vill vara gravid?

• hannap90
    mavidyz skrev 2014-10-05 22:07:19 följande:
    Ja, den kan ju tyvärr det.. Dumma kropp..

Har du tagit något gravtest? :)
    Ja, och det har varit negativt :/ skall testa på tisdag igen om inte mensen kommit.
  • hannap90
    FiiaN skrev 2014-10-06 07:02:37 följande:
    Hoppas det blir ett plus då :) Säger som Mavidyz, den ska alltid vara sen när man försöker skaffa barn... Typiskt!
    Ja hopplöst! Nu vill man bara få mens så man kan köra på igen :) om det skulle visa sig vara negativt.
  • hannap90

Jag tycker jag ser ett svagt svagt streck. Ser ni något? :)

• hannap90

Kan ni se en stegring på dessa äl-tester? Översta är igår och understa idag!

• hannap90
    hannap90 skrev 2014-10-23 09:46:44 följande:

Kan ni se en stegring på dessa äl-tester? Översta är igår och understa idag! phpMCpX5A51785.jpg

Bilden la sig fel, men Stickan till höger är den idag:)
Svar på tråden Fler som planerar barn 2015?