Inlägg från: NenaShebelle |Visa alla inlägg
  • NenaShebelle

BF MAJ 2015

Hej tjejer!

Jag hoppar försiktigt in här Plussade den 28/8 (+3 cb digital) men är väldigt osäker på när bf är, men borde vara i slutet av april/början av maj. Tror själv att jag är i v7 (6+) men utgår från senaste mensen så är jag i v9. Fått tid för inskrivning på måndag 8/9. Då får vi se hur det ligger till

• NenaShebelle
    Arcoiris skrev 2014-09-01 21:38:26 följande:

O ultraljud redan? Vul då eller?

Skrev aldrig att jag skulle göra ultraljud, bara att jag fått tid för inskrivning Skall dock även göra ett tidigt ultraljud (privat, för att se hur långt det är gånget)
  • NenaShebelle
    Arcoiris skrev 2014-09-01 22:11:34 följande:

Sant! Läste lite mkt mellan raderna, hehe sorry!

Haha, det är lugnt ????
  • NenaShebelle
    YztiC skrev 2014-09-02 09:49:35 följande:

Gick in i vecka 6 idag! (5+0) känns fortfarande så himla overkligt, har ju försökt i 1,5 år.

Enda känningen jag har är otroligt ont i brösten, riktigt ont!

Hur tidigt tror ni att man kan be om UL? Vill bara se att något verkligen är där.

Nu vet jag inte var du bor. Men jag har valt en privat (barnmorskegruppen, Gbg) och får göra ett ul vid inskrivning nu på måndag (vet ej vilken vecka jag är i, någonstans mellan 6-8). Detta till en kostnad av 200:-

Sedan kanske du kan be om detta ändå i ditt fall då ni faktiskt försökt så länge, förståeligt att ni är pirriga och nervösa. Grattis förresten!
  • NenaShebelle

Idag var vi till bm för inskrivning samt ett tidigt UL. Vi såg litens hjärta slå tydligt, känns häftigt och lite märkligt

• NenaShebelle
    Serahjay skrev 2014-09-08 21:14:01 följande:

ja. men googlade på vul i vecka 6. om jag nu är en vecka mindre ggn så stämmer mätningen nog. hoppas det iaf. orkar inte med ett till missfall. :(

Hoppas hoppas att det bara är så! Håller tummarna!
  • NenaShebelle
    Innaj skrev 2014-09-09 05:08:56 följande:

Wow Grattis!!! Får man göra UL vid inskrivningen om man vill? Vilken vecka är du i ?

Vi gick till en provat klinik, för 200:- kunde man lägga till ett UL vid inskrivning
  • NenaShebelle
    Innaj skrev 2014-09-09 05:08:56 följande:

Wow Grattis!!! Får man göra UL vid inskrivningen om man vill? Vilken vecka är du i ?

Missade att svara på halva frågan. Jag är i v7 (6+4)
  • NenaShebelle
    Innaj skrev 2014-09-09 16:33:07 följande:

Okey då är vi nästan exakt på samma dag :)

7 (6+3)

Tack för svaren!

Inga problem Hur mår du så här i början?
Svar på tråden BF MAJ 2015