BF MAJ 2015
Hej tjejer jag tänkta hoppa in här om det är ok :) plussade för en vecka sedan, är nu i v 4+3. Andra barnet nu då vi har en son född januari 2013 :D ska bli så spännande!
Hej tjejer jag tänkta hoppa in här om det är ok :) plussade för en vecka sedan, är nu i v 4+3. Andra barnet nu då vi har en son född januari 2013 :D ska bli så spännande!
Stort grattis och Välkommen! :)
Jag fick inskrivning 2 oktober och är då i vecka 10 eller 11 då tror jag :-P är i vecka 4+3 idag
Vi har berättat för våra föräldrar bara, för jag tänker som dig, man vill ju ändå att de ska veta ifall något går snett... Resten av släkten och vänner får veta tidigast v 12
Håller tummarna att alla här inne får behålla sina små i magen <3
Hej hoppar in här, plussade idag :D BF blir runt den 7-10 maj :) är 21 år och 2a barnet :)
Tack! :) Grattis till dig också!
Han har precis fyllt 1 år :)
Åh vad kul! Vart bor du någonstans då? såg att du har ett tidigare barn på 1,5 år... jag har ett tidigare barn som är 1 år och 3 månader nu
Vad kul att träffa massa likasinnade!
Superkul att vi är så många i gruppen nu!
Jag håller mina tummar för dig!
Lite sent nu men annars kan man ju köpa billiga test på nätet. Jag köpte 21 tester för 100 kr. Rätt Ok pris och guud vad man kan slöstesta sen
Jag minns faktiskt inte när jag plussade med mina söner, tror det kan skilja sig från grav till grav.
Hur långt har du kommit i din utbildning föresten? Jag har läst 5 av 6 terminer men har av någon märklig anledning avbrutit studierna. Trodde jag snabbt skulle komma tillbaks men har ingen som helst motivation :-/
5+2 idag, extrem trötthet, lite illamående på morgnarna. Uppsvälld mage efter jag ätit och lite molvärk i tjejmagen ibland. Dock inga spända bröst :)